۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
محصولات استارتاپی ابتدا در بازارهای کوچک عرضه شود/ فرصت اقتصاد دیجیتال
در گفتگو با بازار؛

محصولات استارتاپی ابتدا در بازارهای کوچک عرضه شود/ فرصت اقتصاد دیجیتال

ساری- شریفی، فعال در حوزه شرکت های دانش بنیان به فعالان حوزه کسب و کارهای نو و استارتاپ پیشنهاد داد که محصول تولیدی ناشی از ایده را ابتدا در بازارهای کوچک عرضه کنند.

ابوالقاسم شریفی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه زیرساخت های اولیه برای نرم افزاری و برنامه نویسی نیاز است، افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ پروژه های مختلف در حوزه های ملی و بین المللی طراحی و اجرایی کردیم.

وی با عنوان اینکه برای ۴۰ نفر کارآفرینی کرده ایم، اظهار داشت: استارتاپ ها امروزه مفاهیم جدیدی را در حوزه کارآفرینی ایجاد کرده اند و ایده های استارتاپی باید نیاز جامعه باشد و بتواند مشکلی از جامعه را حل کند.

شریفی یادآور شد: برای تجاری شدن و اجرای ایده باید آن را تبدیل به محصول کرد و پس از تولید آن را در بازارهای کوچک ارائه و عرضه کنند.

این کارآفرین تصریح کرد: استارتاپ همانند یک کودک می مانند که باید آرام آرام رشد کند و پس از برنامه ریزی، وارد بازارهای بزرگ شد.

وی با اظهار اینکه اکوسیستم کشور ما به دلیل گسستگی خوب شکل نگرفته است، افزود: بیش از ۲۳ سال در زمینه دول الترونیک صحبت می شود ولی هنوز خوب شکل گرفته است درحالی اقتصاد دیجیتال یک فرصت برای کارآفرینی و اشتغال محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال دارای فرصت های استثنایی به شمار می رود، افزود: یکی از موارد تحلیل داده است و گپ اقتصاد دیجیتال سبب می شود تا فرصت های برای نسل جدید ایجاد شود و باید آن را دریابیم.

کد خبر: ۱۴۴٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha