۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
سرویس FTTH مخابراتی در تمام شهرهای مازندران فعال شده است
مدیرعامل مخابرات مازندران:

سرویس FTTH مخابراتی در تمام شهرهای مازندران فعال شده است

نوشهر - مدیرعامل مخابرات مازندران گفت: سرویس FTTH و اختصاصی مخابرات در همه شهرهای استان فعال شد و تاکنون چهار هزار مشترک از آن بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغرپور شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک فرماندارا غرب مازندران با بیان اینکه اماده ارائه اینترنت پرسرعت در نواحی غرب استان هستیم، افزود: تاکنون چهار هزار مشترک از سیستم و سرویسFTTH و پن هزار مشترک نیز سرویس وی دی اس ال را دریافت کرده اند.

وی افزود: سیستم ftth یا سرویس اختصاصی با سرعت ۱۰۰ مگابیت برثانیه با آنکه هنوز فراگیر نشده اما در تمام شهرهای استان آماده ارائه هست و تاکنون چهار هزار مشترک آن را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: سیستم آی دی اس ال نیز با سرعت ۴۰ مگابیت برثانیه بوده و مشترکان برای بهره مندی از خدمات آن باید مودم مورد نیاز را از مخابرات دریافت کنند.

اصغر پور درباره ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی و مخابراتی در روستاها نیز گفت: در روستاهایی که از نظر مخابراتی و تلفن مشکل دارند با همانگی دهیاران خدمات مخابراتی در بستر فیبرنوری عرضه خواهد شد.

مدیرعامل مخابرات مازندران با عنوان اینکه پوشش تلفن همراه در استان ارتقاء یافته است، افزود: در صورت تامین زمین مناسب، نصب سایت های تلفن همراه با سرعت انجام خواهد شد.

در این نشست ضعف پوشش تلفن همراه در مناطق روستایی، ضعف اینترنت تلفن همراه، نیاز به اینترنت پرسرعت خانگی ازجمله خواسته ها و مسائل مطرح شد.

کد خبر: ۱۴٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha