۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
تکنولوژی کارخانه کنسانتره رامسر نیازمند نوسازی است
در گفتگو با بازار؛

تکنولوژی کارخانه کنسانتره رامسر نیازمند نوسازی است

رامسر- احمدنژاد، فعال در حوزه تعاونی و رئیس اتحادیه باغداران رامسر گفت: تکنولوژی کارخانه تولید کنسانتره در منطقه نیازمند بروزرسانی و مدرن سازی است.

علی احمدنژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت تعاونی کشاورزی باغداران مرکبات رامسر در سال ۱۳۴۶ با هدف جلوگیری از ضایعات بی رویه پرتقال احداث شد و در سال ۱۳۷۰ برای رونق اقتصادی و باغداران اقدام به نصب ماشین آلات تولید کنسانتره کرد، افزود: تکنولوژی این کارخانه مربوط به سال ۱۹۹۱ است که با بروز رسانی تکنولوژی می توان ۱۰ محصول از پرتقال تولید کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پنج محصول در این کارخانه تولید می شود و اقدامات بسیار زیادی برای بروزرسانی این کارخانه انجام دادیم و موفق شدیم با خرید یک دستگاه و بروز رسانی، مرکبات شرق استان و حتی جنوب کشور را نیز به این منطقه منتقل کنیم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات و زیان های گذشته این کارخانه‌ را حل کردیم ولی مشکلات داخلی بانک کشاورزی باعث شده برخی مشکلات ما تداوم داشته باشد و اگر حمایت تداوم یابد می‌توانیم با انار، انگور، سیب و برخی میوه های دیگر کنستانتره تولید کنیم.

احمدپور با اظهار اینکه قبوض گاز کارخانه سرسام آور شده است و حمایتی صورت نمی گیرد، خواستار حمایت متولیان امر از این واحد تولیدی شد.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha