۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
انتصاب رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

انتصاب رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی آقای علی نبوی را به عنوان رییس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب کرد.

به گزارش بازار، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن تجارت و رییس مجمع عمومی ایدرو به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی فوق العاده ایدرو متشکل از وزرای صمت، اقتصاد، دفاع، نیرو، علوم، کار و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، علی نبوی را به عنوان بیست و یکمین رییس سازمان توسعه‌ای ایدرو منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، نبوی که خود سابقه جانشینی ریاست مجامع عملکرد و طرح‌های عمرانی ایدرو را دارد پیش از این به عنوان دستیار ویژه وزیر در امور شرکت‌ها فعالیت می‌کرد.

ریاست هیئت مدیره فولاد مبارکه، دبیر کارگروه مالی وزارت صمت، عضو ستاد تحول صنایع و معادن وزارت صمت و مدیر برنامه انرژی وزارت صمت، بخشی از سوابق رئیس جدید هیات عامل ایدرو در حوزه صنعت است.

نبوی دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است همچنین سوابق متعددی از جمله مدیرکل بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیرکل سرمایه گذاری داخلی و مدیر فناوری اطلاعات صندوق توسعه ملی را نیز در کارنامه خود دارد.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha