۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
برون‌سپاری سئو چیست و به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برون‌سپاری سئو چیست و به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تاکنون چندباربرایتان پیش آمده است که برای تحقیق درباره خریدمحصول یاخدماتی به اینترنت مراجعه وناخودآگاه متوجه شده‌ایدکه واردوبسایت خاصی شده ومحصول موردنظرخودرا ازآنجاخریداری کرده اید،بدون هیچ قصد قبلی!

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: تاکنون چند بار برایتان پیش آمده است که برای تحقیق درباره خرید محصول یا خدماتی به اینترنت مراجعه کرده‌اید و ناخودآگاه متوجه شده‌اید که وارد وب‌سایت خاصی شده و محصول مورد نظر خود را از آنجا خریداری کرده‌اید، بدون هیچ قصد قبلی!

این اتفاق و نظیر آن ممکن است برای هر کدام از ما رخ دهد، زیرا به هر حال ساده‌ترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، مراجعه به وب‌سایت‌ها است. کافی است تلفن همراهمان را برداریم و اسم محصول مورد نظر را در گوگل سرچ کنیم. بعد از آن هر چند با انبوهی از وب‌سایت‌های مختلف مواجه می‌‎شویم، اما معمولاً همه ما عادت داریم روی چند وب‌سایت اول کلیک کنیم؛ حتی بدون در نظر اینکه ممکن است وب‌سایت‌های بعدی پاسخ‌های بهتری برای ما داشته باشند.

در واقع ما چشم بسته به موتورهای جستجو اعتماد می‌کنیم و هر وب‌سایتی که از دید آنها بهتر باشد، از دید ما هم اولویت دارد. اما چه چیزی باعث می‌شود که گوگل به وب‌سایتی اعتماد کند و به آن اعتبار ببخشد؟ پاسخ این سوال تنها یک کلمه است و آن چیزی نیست جزء سئو. حقیقت این است که این وب‌سایت‌ها براساس معیارهای موتورهای جستجو سئو شده‌اند و همین باعث می‌شود نزد آنها اعتبار بیشتری کسب کنند و رده‌های بالاتری را به خود اختصاص دهند.

اگر شما هم صاحب یک وب‌سایت هستید برای اینکه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، چاره‌ای جز سئو وب‌سایت‌تان ندارید. در غیر این صورت هرگز نمی‌توانید آنچنان که باید و شاید مخاطبان را به سمت خود بکشید. زیرا تمام مطالعات نشان داده‌اند که اکثریت قریب به اتفاق کاربران وب هیچ تمایلی به بازدید از وب‌سایت‌هایی که در رده‌های پایین موتورهای جستجو قرار می‌گیرند، ندارند.

چرا برون‌سپاری سئو

حال که متوجه شدید سئو وب‌سایت چه اهمیتی در کسب و کار شما دارد، حتماً به فکر سئو وب‌سایت خود افتاده‌اید. اما متاسفانه یا خوشبختانه، سئو وب‌سایت یک کار کاملاً تخصصی است. زیرا موتورهای جستجو معیارهای مختلف و متعددی برای رتبه‌دهی یک وب‌سایت دارند که رعایت تمام آنها باعث افزایش رتبه آن وب‌سایت می‌شود.

در ضمن الگوریتم‌ها و معیارهای جستجو هر چند وقت یک بار تغییر می‌کنند و این گونه نیست که همیشه ثابت بمانند. به همین دلیل تنها کسانی قادرند یک وب‌سایت را به خوبی سئو کنند که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کنند. به همین دلیل برون‌سپاری خدمات سئو به شرکت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، بهترین راه برای بالا بردن رتبه یک وب‌سایت است.

اهمیت مشاوره سئو

اولین قدم در برون‌سپاری سئو، مشاوره سئو است. در مشاوره سئو یک کارشناس مجرب و متخصص مشاوره‌های لازم را در زمینه سئو به شما ارائه می‌دهد. در یک جلسه مشاوره سئو، کارشناس یا کارشناسان یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ درباره جنبه‌های مختلف سئو وب‌سایت به شما مشاوره می‌دهند. شما باید قبل از حضور در جلسه مشاوره سئو، خود را برای پاسخگویی به برخی از سوالات آماده کنید. هدف‌تان از راه‌اندازی این وب‌سایت چیست؟ وب‌سایت چه نقشی در موفقیت کسب و کار شما دارد؟ رقبای شما در این زمینه چه کسانی هستند؟ هدف شما از برون‌سپاری سئو چیست؟ چه بودجه‌ای برای سئو وب‌سایت خود کنار گذاشته‌اید؟

کارشناسان سئو مجموعه دیجیتال مارکتینگ مربوطه پس از دریافت اطلاعات شما، آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند و در نهایت به یک استراتژی جامع می‌رسند و بر این اساس نقشه راهی برای سئو وب‌سایت شما تهیه می‌کنند. از آنجایی که سئو یک وب‌سایت شامل مراحل و بحث‌های تخصصی مختلفی است، در یک جلسه سئو موارد مختلفی مطرح می‌شود. کمی آشنایی قبلی با مباحث سئو و پرسیدن سوالات هدفمند، به شما کمک می‌کند ابهامات ذهنی خود را برطرف کنید. زیرا به هر حال برون‌سپاری سئو باید به افزایش رتبه وب‌سایت شما منجر شود، البته با همکاری و آگاهی شما.

قیمت سئو

وقتی حرف از برون‌سپاری سئو به میان می‌آید، قیمت سئو بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند. برخی از عوامل مهمی که بر قیمت سئو وب‌سایت شما تاثیر می‌‎گذارند، عبارتند از:

اندازه و نوع وب‌سایت: این اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت سئو سایت است. آیا وب‌سایت شما تنها وظیفه اطلاع‌رسانی در مورد برند شما را برعهده دارد؟ یا اینکه بلعکس یک وب‌سایت فروشگاهی است و کالاها و خدمات خود را از طریق آن به فروش می‌رسانید؟ اگر وب‌سایت شما فروشگاهی است، دارای چه ابعادی است؟ آیا تنها دسته خاصی از محصولات را به فروش می‌رساند، یا اینکه در زمینه فروش انواع محصولات مختلف فعالیت می‌کند؟ قطعاً قیمت سئو یک وب‌سایت خدماتی محدود با یک وب‎سایت فروشگاهی با هزاران محصول، یکی نیست.

رقبای شما: وب‌سایت شما در هر زمینه‌ای فعالیت کند، دارای رقبایی است. هر چه تعداد رقبای شما در فضای وب بیشتر باشد و رقابت تنگاتنگ‌تر، سئو وب‌سایت شما سخت‌تر است و به کار بیشتری نیاز دارد. که در نهایت منجر به افزایش قیمت سئو وب‌سایت می‌شود.

تعداد و سختی کلمات کلیدی: برون‌سپاری سئو باید منجر به افزایش رتبه وب‌سایت شما در کلمات کلیدی شود. در هر کسب و کاری کلمات کلیدی وجود دارند که رقابت اصلی بر سر آنها است. هر چه تعداد این کلمات بیشتر باشد و سختی بالاتری داشته باشند، سئو آنها زمانبر و سخت‌تر است که در نهایت باعث افزایش قیمت سئو وب‌سایت شما می‌شوند.

وضعیت وب‌سایت و تولید محتوا: وضعیت فنی وب‌سایت شما و تعداد محتواهای منتشر شده در آن نیز در هنگام برون‌سپاری سئو توسط کارشناسان سئو مجموعه دیجیتال مارکتینگ مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرند. گاهی اوقات وب‌سایت شما از نظر طراحی و فنی وضعیت مناسبی ندارد و در این زمینه نیز به اصلاحات اساسی نیاز دارد. قطعاً این مورد نیز بر قیمت سئو وب‌سایت شما تاثیر می‌گذارد.

در ضمن تولید محتوا نیز جزئی جدایی‌ناپذیر از خدمات سئو است که هزینه آن نیز در هنگام برون‌سپاری سئو در نظر گرفته می‌شود.

سفارش سئو

در هنگام برون‌سپاری سئو، انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ مناسب و معتبر بسیار مهم است. توجه به موارد زیر در هنگام سفارش سئو برای شما امری حیاتی محسوب می‌شود:

پیشینه کاری: یک شرکت اعتبار خود را از مشتریانش می‌گیرد. در واقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ زمانی موفق است که کارنامه کاری پرباری داشته باشد. توجه به این مورد در هنگام سفارش سئو به شما کمک می‌کند بهترین شرکت را انتخاب کنید.

قیمت سئو: به هر حال توجه به قیمت در هنگام خرید هر کالا یا خدمتی، موردی مهم به شمار می‌آید. در هنگام سفارش سئو به این توجه کنید که شرکت مربوطه چه خدماتی را به چه قیمتی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما باید سفارش سئو وب‌سایت خود را به شرکتی بسپارید که کامل‌ترین خدمات را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد، نه خدماتی ناقص با قیمتی واهی.

اعتبار: یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر، دارای یک وب‌سایت خوب و خوش‌ساخت و مجموعه‌ای از کامل از کارشناسان است. قطعاً یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با یک وب‌سایت مناسب و مجموع کاملی از کارشناسان خبره، بهترین شرکت برای سفارش خدمات سئو است.

برون‌سپاری سئو به شرکت وب‌تب

حال که به اهمیت برون‌سپاری خدمات سئو پی ‌بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مجموعه ما وب‌تب را برای سئو وب‌سایت خود انتخاب کنید، زیرا:

ما سالهاست در زمینه سئو و طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کنیم و تجربه فراوانی در این زمینه داریم.

انبوه مشتریان راضی و وفادار، گواهی بر عملکرد مناسب و بی‌نظیر مجموعه ما هستند.

ما در همه زمینه‌ها کارشناسان مجرب و خبره‌ای داریم و سئو وب‌سایت شما را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ما در مجموعه وب‌تب سعی می‌کنیم با بهینه کردن روند کار، هزینه‌های شما را به حداقل برسانیم.

ما همواره ارتباط خود را با شما حفظ می‌کنیم و سعی می‌کنیم در تمام مراحل کار به شما گزارش دهیم.

و در نهایت هدف ما در وب‌تب کسب رضایت شما است، چرا که همواره به دنبال بزرگ‌تر کردن مجموعه مشتریان وفادار خود هستیم.

فراموش نکنید که برون‌سپاری سئو سایت نه در دنیای امروز نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت است. زیرا رقبای شما هرگز بیکار نمی‌نشینند!

کد خبر: ۱۴۴٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha