۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
رشد ۱۰۴ درصدی جابه جایی مسافران نوروزی در آبادان
مدیر فرودگاه بین المللی آبادان خبر داد

رشد ۱۰۴ درصدی جابه جایی مسافران نوروزی در آبادان

آبادان-خواست خدایی، مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: جا به جایی مسافر و همچنین نشست و برخاست تعداد پرواز در فرودگاه بین‌المللی آبادان در نوروز سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مسعود خواست خدایی با در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعداد مسافری که طی نوروز سال ۱۴۰۰ در این فرودگاه جا به جا شده‌اند بیش از ۱۵ هزار نفرمسافر بوده که در نوروز سال ۱۴۰۱ به بیش از ۲۱ هزار نفر رسید و این تعداد مسافر رشد ۱۰۴ درصدی در جا به جائی مسافر را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعدادپروازی که نوروز سال ۱۴۰۰ در فرودگاه بین‌المللی آبادان نشست و برخاست داشته است بیش از ۱۸۴ فروند بوده که امسال با افزایش ۴۱ درصدی به بیش از ۲۵۸ فروند رسید.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با اشاره به رونق سفرهای هوایی پس از دو سال سخت کرونایی توضیح داد: بیشترین تردد در ایام نوروز در مسیر تهران بوده است که در این مسیر بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ مسافر با ۹۲ پرواز در فرودگاه آبادان اعزام و پذیرش شده‌اند.

خواست خدایی توضیح داد: این تعداد مسافر، بار و پرواز از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تا پانزدهم فروردین سال جاری در این فرودگاه جا به جا شد.

کد خبر: ۱۴۳٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha