۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: صندوق توسعه ملی آمادگی خود برای حمایت از واحدهای اقتصادی استان را اعلام کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی جواد قناعت طی دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه ملی که با محوریت ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور تخصیص تسهیلات ارزی به طرح توسعه کویر تایر انجام شد، از اهتمام این صندوق در حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته تشکر کرد.

وی با اشاره به جایگاه کویرتایر در اقتصاد خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: شرکت کویرتایر با سهم ۲۰ درصدی، در تولید تایرهای سواری در کشور نقش بسزایی دارد.

استاندار ضمن تمجید از طرح توسعه و سرمایه گذاری کویرتایر، متذکر شد: کویر تایر با اجرای این طرح، به تولید تایر ماشین آلات معدنی، اتوبوسی، باری و کشاورزی خواهد پرداخت.

قناعت تصریح کرد: این طرح با اشتغالزایی خوبی که به همراه دارد در رفع بیکاری منطقه بسیار مؤثر است و می‌تواند به توسعه خراسان جنوبی کمک بسزایی کند.

وی با تأکید بر دانش بنیان بودن این طرح، گفت: ورود شرکت‌های دانش بنیان به اجرای این طرح در راستای تحقق شعار سال، " تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین"، دانش فنی را به کشور منتقل خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق توسعه ملی نیز با تأکید بر حمایت‌های این حوزه از طرح‌های سرمایه گذاری، متذکر شد: باید زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم و از این ظرفیت در توسعه کشور بهره ببریم.

غضنفری از آمادگی صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در راستای حمایت از واحدهای اقتصادی گفت و اظهار داشت: واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاران می‌توانند از تسهیلات ارزی و ریالی در قالب نظام نامه، ضوابط و شرایط صندوق توسعه ملی بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۴۳٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha