۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
۱۴ کتاب پرفروش از نظر گاردین

۱۴ کتاب پرفروش از نظر گاردین

رسانه ­های مختلف در مقاطع مختلف زمانی اقدام به نشر لیست برترین­ های کتاب پرفروش و رمان­ های ماندگار می­ کنند.

به گزارش بازار، معرفی ۱۴ کتاب پرفروش از نظر گاردین: رسانه های مختلف در مقاطع مختلف زمانی اقدام به نشر لیست برترین های کتاب پرفروش و رمان های ماندگار می کنند. یکی از این رسانه ها رسانه ای به نام گاردین است که جزو معتبرترین آنها نیز محسوب می شود. اگر قصد خرید کتاب رمان جدید برای اوقات فراغت خود را دارید با ما در این مطلب همراه باشید.

در این مطلب به معرفی ۱۴ کتاب پرفروش رمان از دید گاردین خواهیم پرداخت. این ۱۴ اثر به صورت تصادفی و از میان لیست برترین های تاریخ ادبیات انتخاب شده است و می تواند شما را با دنیای جدیدی از ادبیات کلاسیک جهان آشنا کند. سایت کتاب وب با ارسال رایگان کتاب به سراسر ایران فرصتی فراهم آورده است تا کتاب های مورد نظر به راحتی و بدون دغدغه در اختیار شما قرار گیرد.

۱. دن کیشوت اثر میگل سروانتس

دن کیشوت یک کتاب پرفروش و از شناخته شده ترین آثار ادبیات داستانی جهان شمرده می شود. این اثر در دو جلد و در قرن ۱۷ میلادی منتشر شد. دن کیشوت به قدری تاثیرگذار و محبوب بود که از روی آن فیلم ها و انیمیشن های زیادی نیز ساخته شد. کتاب حاضر داستان نجیب زاده ای است که در دنیای تصوراتش خود را قهرمانی می بیند که به دفاع از ستم دیدگان برخواسته و قصد برقراری عدالت بر روی زمین را دارد.

۲. رابینسون کروزو اثر دنیل دفو

کمتر کسی است که حداقل نامی از اثر به یادماندنی رابینسون کروزو نشنیده باشد. بیش از ۳۰۰ سال از خلق این اثر می گذرد اما به خاطر جایگاه ویژه اش در ادبیات کلاسیک، همچنان در صدر آثار باارزش از آن یاد می شود. داستان این رمان در مورد فردی ثروتمند است که به سفری طولانی با کشتی می رود اما طی حادثه ای که برایش اتفاق می افتد در جزیره ای ناشناخته گرفتار می شود.

۳. سفرهای گالیور اثر جاناتان سوئیفت

سفرهای گالیور دیگر کتاب پرفروش از لیست گاردین است. بسیاری از ما انیمیشن ساخته شده از روی این اثر را به خوبی به یاد داریم. گالیور در این سفر به سرزمین هایی عجیب و غریب رفته و با ساکنان خاص و متفاوت هرکدام از آنها آشنا می شود.

۴. فرانکنشتاین اثر مری شلی

فرانکنشتاین داستان جذاب یک دانشمند با رویاهایی نامحدود است. او قصد دارد تا به کمک الکتریسیته و سرهم کردن قطعات بدن مردگان، موجودی زنده به وجود آورد.

این عنوان کتاب پرفروش را می توانید از وبسایت کتاب وب تهیه کرده و از مطالعه آن لذت ببرید.

۵. دیوید کاپرفیلد اثر چارلز دیکنز

دیوید کاپرفیلد از برترین آثار ادبیات کلاسیک انگلستان به حساب می آید. نویسنده این اثر یعنی دیکنز از تجربیات زندگی خود در نگارش این کتاب استفاده کرده است. سختی ها و مشکلات زندگی روزمره یک پسربچه فقیر و مادرش، تم اصلی داستان دیوید کاپرفیلد است. این اثر در کنار آثاری چون سرود کریسمس و اولیور توئیست از برترین آثار دیکنز بوده و همیشه جای ویژه ای در لیست پرفروش ترین آثار ادبیات دارد.

۶. بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

اثری عاشقانه و از ماندنی ترین آثار ادبیات انگلستان، با لحنی شاعرانه به توصیف داستان عشق کاترین به هتکلیف می پردازد. اگر قصد خرید کتاب رمانی با مضمون و درونمایه عشق را دارید، بلندی های بادگیر یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

۷. موبی دیک اثر هرمان ملویل

معروفترین رمان از نویسنده ای آمریکایی داستان ناخدای یک کشتی است که خاطره ای بد از رویارویی با یک نهنگ را در ذهن خود دارد. اما حالا وقت انتقام از این موجود عظیم الجثه فرا رسیده است. اثر ماندگار هرمان ملویل با ترجمه دقیق صالح حسینی در وبسایت کتاب وب در دسترس شما قرار دارد.

۸. آلیس در سرزمین عجایب اثر لوئیس کارول

یک کتاب پرفروش دیگر در سبک فانتزی که در قرن نوزدهم نوشته شده است. آلیس بعد از دیدن خرگوشی اسرارآمیز، از سر کنجکاوی به دنبال آن رفته و پا به دنیایی سراسر سحر و جادو می گذارد. این اثر مملو از شخصیت هایی به یادماندنی است و قوه تخیل و تصور شما را قلقلک خواهد داد. لوئیس کارول خالق این اثر کشیش، عکاس و نویسنده انگلیسی بود که در دانشگاه آکسفورد نیز ریاضیات تدریس می کرد.

۹. زنان کوچک اثر لوئیزا می الکات

یک اثر کلاسیک دیگر از ادبیات آمریکا، اتفاقات و زندگی چهار خواهر را در زمان جنگ های داخلی درون آمریکا به تصویر می کشد. نویسنده با الهام از اتفاقات زندگی خود زنان کوچک را خلق کرده است. از روی این اثر، انیمیشن و فیلم های زیادی نیز ساخته شده است و داستان آن برای بسیاری از هموطنان نیز آشنا است.

۱۴ کتاب پرفروش از نظر گاردین

۱۰. جود گمنام اثر توماس هاردی

توماس هاردی شاعر طبیعتگرا در قرن نوزدهم میلادی کتاب پرفروش جود گمنام را منتشر کرد. این داستان ابتدا به صورت هفتگی و در مجله منتشر می شد و بعدها در قالب کتاب به بازار عرضه شد. جود گمنام داستان زندگی پسری روستایی است که پس از مهاجرت به شهری دیگر در حالی که ازدواج کرده است، خود را در حال قرارگرفتن بر سر تجربه های جدید می بیند. این اثر نیز از آثار ادبیات کلاسیک انگلستان است.

۱۱. در جست و جوی زمان از دست رفته اثر مارسل پروست

بلندترین رمان جهان در قرن ۲۰ میلادی و توسط پروست در هفت جلد نوشته شده است. همین امر نیز او را به یکی از بزرگترین نویسندگان قرن تبدیل کرد. به کارگیری دیدگاه های مستقل در هر فصل از این مجموعه باعث شده است تا بتوان از هر صفحه ای آغاز به خواندن این اثر سترگ کرد. در جست و جوی زمان از دست رفته تحلیلی ادبی، فلسفی و اجتماعی از جامعه فرانسه قرن نوزدهم و بیستم است. کتاب پرفروش حاضر توسط مهدی سحابی ترجمه شده و نشر مرکز آن را منتشر کرده است.

۱۲. خانم دالووی اثر ویرجینیا وولف

خانم دالووی در دو قسمت و توسط وولف در اوایل قرن بیستم نگاشته شده است. داستان کتاب در مورد یک روز از زندگی این خانم اشرافی در لندن است. این داستان تصویری از ساختار اجتماعی انگلستان در میان دو جنگ جهانی به مخاطب ارائه می دهد و از زیباترین و بدیع ترین آثار ادبیات کلاسیک به شمار می رود.

۱۳. گذری به هند اثر ادوارد مورگان فورستر

داستانی خواندنی و انتقادی در رابطه با استعمار انگلستان که در کشور هند اتفاق می افتد. مورگان فوستر داستان نویس و شاعر انگلیسی با زکاوت تمام جامعه ای اسیر شده توسط امپریالیسم را به تصویر می کشد. داستان این کتاب پرفروش در شهر چانداپور هندوستان واقع می شود.

۱۴. گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتز جرالد

از دیگر آثار به یادماندنی که نسخه های مختلف فیلم از روی آن ساخته شده گتسبی بزرگ است. داستان مردی ثروتمند که هر شب یک مهمانی باشکوه در منزل خود برگزار می کند. این اثر از ادبیات کلاسیک آمریکا است و فرصتی عالی برای خرید کتاب جدید در اختیار شما قرار خواهد داد.

خرید کتاب از کتاب وب

وبسایت کتاب وب با گردآوری برترین آثار ادبیات کلاسیک ایران و جهان، خرید کتاب را بسیار راحت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. علاوه بر برترین آثار ادبی، کتاب وب طیف وسیعی از کتاب های هنری، کودک و نوجوان، فلسفه، تاریخی و روانشناسی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید آثار مورد نظر خود را بر اساس انتشارات همراه با تخفیف کتاب جستجو کرده و خریداری نمایید.

۱۴ کتاب پرفروش از نظر گاردین

کد خبر: ۱۴۳٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha