۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
آینده مبهم بازار مسکن در سال جاری| پیمانکاران برای حضور در طرح جهش تولید تردید دارند
مدیرعامل سازه های فولادی ایستا مطرح کرد؛

آینده مبهم بازار مسکن در سال جاری| پیمانکاران برای حضور در طرح جهش تولید تردید دارند

گرگان- چن سبلی، فعال صنعت ساختمان و مدیرعامل سازه های فولادی ایستا گفت: با توجه به افزایش هزینه ها آینده بازار مسکن در سال جدید مبهم و نگران کننده به نظر می رسد.

عبدالحی چن سبلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود آینده بازار مسکن در سال جدید مبهم و نگران کننده به نظر می رسد.

فعال صنعت ساختمان و مدیرعامل سازه های فولادی ایستا افزود: افزایش ۵۷ درصدی دستمزدها و به تبع آن افزایش قیمت مواد اولیه و همچنین افزایش تقاضا، قیمت تمام شده ساختمان را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: ممکن است افزایش هزینه های شهرداری و تامین اجتماعی براساس تخفیفات در طرح جهش تولید مسکن کاهش یابد اما افزایش مواد اولیه و افزایش دستمزدها، اجرای این طرح را با چالش‌ روبرو خواهد کرد.

چن سبلی با اشاره به قیمت پیش بینی شده توسط راه و شهرسازی گلستان برای هر مترمربع در طرح جهش تولید مسکن، گفت: باید بررسی کرد که قیمت مصالح و شهرداری چه تغییری می کند که بیان کنیم این عدد پاسخگوی نیازها است یا خیر؟

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد مبلغ پیش بینی شده با قیمت‌های سال قبل متناسب باشد.

مدیرعامل سازه های فولادی ایستا گفت: هم اکنون پیمانکار منتظر است تا شرایط را بسنجد که آیا در این طرح شرکت کند یا خیر؟ زیرا تا به امروز داده های هزینه‌ ای قطعی نیست و تا یک ماه آینده ممکن است شفاف شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha