۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
 دورکاری ادارات به درستی در مازندران اجرا نشده است
استاندار مازندران:

دورکاری ادارات به درستی در مازندران اجرا نشده است

ساری - استاندار مازندران خواستار تشکیل کارگروه دورکاری و برپایی میزخدمت الکترونیکی برای ارائه خدمات به مردم در ادارات شد و گفت: فراهم نبودن زیرساخت ها تاکنون سبب شده دورکاری به درستی در استان اجرا نشود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای توسعه مدیریت استان خواستار تشکیل کارگروه برای بررسی دورکاری در ادارات شد و افزود: باید زیرساخت های لازم دورکاری در ادارات استان ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه امور مردم نباید به تعویق بیافتد یادآور شد: تاکنون به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، دورکاری به موقع در استان اجرایی نشد و این مسئله سبب شد تا گاهی اوقات امور مردم معطل بماند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: اصناف کم خطر باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی خدمات ارائه کنند و این مسئله در ادارات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران همچنین بر لزوم تشکیل میز خدمت الکترونیکی در دوران شیوع کرونا برای عدم توقف خدمات دهی به مردم تاکید کرد و گفت: باید خدمات الکترونیکی در قالب میز خدمت توسعه یابد تا از حضور مردم برای پیگیری امور کاسته شود.

حسین زادگان، به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد تا خدمات مورد نیاز مردم را از طریق میز خدمت و در قالب الکترونیکی ارائه کنند.

کد خبر: ۱۴٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha