۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تلاش برای حل چالش‌های پیرامون حوزه آب و برق
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تشریح کرد

تلاش برای حل چالش‌های پیرامون حوزه آب و برق

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز برای حل چالش‌های پیرامون حوزه آب و برق و حفظ آرامش و رفاه مردم راهکارهای ارائه شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس امروز(دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) پس از پایان جلسه کمیسیون متبوعش در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز با حضور وزیر نیرو در زمینه تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری که بخشی از آن مربوط به کمیسیون انرژی بود همچون ایجاد زیرساخت‌ها، جلوگیری از هدررفت منابع مالی در حوزه فروش نفت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان مرتبط با وزرات نیرو بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نیرو گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و در حال انجام به کمیسیون انرژی ارائه دادند که مقبول اعضا قرار گرفت، افزود: همچنین در زمینه چالش‌های پیرامون حوزه آب و برق و حفظ آرامش و رفاه مردم راهکارهای ارائه شد و قرار است برای تامین مالی وزارت نیرو همفکری و تبادل نظر بیشتری صورت بگیرد. البته به دنبال تصویب "قانون رفع موانع تولید برق" در صحن علنی هستیم تا با کاهش خاموشی‌ها مردم با مشکلات کمتری روبه رو شوند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای وزیر همچنین توضیحات و قول‌های برای تامین آب شرب و کشاورزی در برخی از مناطق کشور داد که امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha