۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کالاهای اساسی به مدت سه ماه در گیلان ذخیره سازی شد
استاندار گیلان:

کالاهای اساسی به مدت سه ماه در گیلان ذخیره سازی شد

رشت- استاندار گیلان گفت: موجودی کالاهای اساسی به مدت سه ماه در استان ذخیره سازی شد ولی باید از افزایش خودسرانه قیمت ها در بازار جلوگیری شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان،اسدالله عباسی در جلسه مشترک تنظیم بازار استان بیان کرد: نباید اجازه دهیم عده ای سودجو به دلیل خلأ نظارتی، به نحوی موجب نارضایتی مردم شوند و زحمات همه را زیرسوال ببرند.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه ایام بویژه در ماه پرفضیلت رمضان عملا برای تنظیم بازار در میدان باشیم، گفت: مسئولان در برخورد با متعرضان به سلامت مردم، مماشات نکنند و در صورت بروز و تداوم تخلف در حوزه سفره سلامت مردم، با مسئولان مماشات کننده با متخلفان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده موجودی کالاهای اساسی به مدت سه ماه در استان گیلان ذخیره سازی شده، افزود: مسئولان با دقت نظر کافی به انبارها و کنترل موجودی کالاها و اقلام اساسی معیشتی مردم، این روند را تداوم بخشند و در عین حال در خصوص قیمت ها نیز توجهی ویژه داشته باشند.

استاندار گیلان اظهار داشت: باید هرگونه افزایش قیمت با هماهنگی ستاد تنظیم بازار باشد و افزایش خودسرانه توسط هیچ صنفی پذیرفتنی نیست.

عباسی مردم را بهترین ناظر بر روند اجرای عملکردها در حوزه های مختلف به ویژه تنظیم و نظارت بر بازار دانست و گفت: نظارت کافی و مداوم بر کیفیت و کمیت ارائه خدمات بویژه در حوزه اقلام ضروری ماه پربرکت رمضان از جمله نان، گوشت قرمز، مرغ، خرما، شکر، لبنیات، حبوبات و حتی محصولات مختص این ماه نظیر رشته خشکار و ... با کمک مردم توسط دستگاه های نظارتی صورت پذیرد.

وی افزود: نهادهای متولی برای ایجاد رضایت بیشتر مردم بویژه روزه داران عزیز، اماکن عرضه کالاها بخصوص اقلام مصرفی ماه میهمانی خدا را به درستی در مناطق و شهرستان‌های مختلف گیلان اطلاع رسانی کنند تا خرید آنها برای مردم تسهیل شود.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی سامانه بررسی شکایات مردمی را فعال سازی کند، در خصوص نحوه فعالیت نانوایی ها در ماه مبارک رمضان گفت: اتاق اصناف با همکاری عرضه کنندگان نان، شیفت و ساعات کاری نانوایی را به خوبی تنظیم کند تا شلوغی نانوایی ها در این ایام با فضیلت برای روزه داران مشکل ایجاد نکند.

کد خبر: ۱۴۳٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha