۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
سه هزار تن برنج در بازار همدان توزیع می شود
در ماه رمضان؛

سه هزار تن برنج در بازار همدان توزیع می شود

همدان - فضلی، معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع سه هزارتن برنج در بازار همدان طی ایام ماه رمضان خبر داد.

حسین فضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ذخیره اقلام استراتژیکی اعم از گوشت قرمز، مرغ منجمد و مواد پروتئینی در انبار شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: اقلام استراتژیک مورد نیاز در مواقع خاص برای تنظیم بازار، توزیع و عرضه خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به سهمیه هشت هزار تنی برنج استان همدان گفت: مقدار پنج هزار تن از سهمیه برنج توزیع شده و سه هزار تن باقی مانده در ماه رمضان توزیع خواهد شد.

فضلی در ادامه سهمیه شکر استان همدان را سه هزار تن اعلام کرد و گفت: این میزان شکر در بین اصناف و خانوارهای همدانی توزیع شده است.

وی از سهمیه سه هزار و ۵۰۰ تنی روغن سخن گفت و اضافه کرد: این سهمیه برای مصرف خانوارها و صنوف در استان همدان توزیع و عرضه شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: چهار هزار تن از موجودی شکر در کارخانه قند همدان نیز برای عرضه در نظر گرفته شده که بخش عمده ای از این میزان شکر توزیع شده و الباقی در ماه رمضان برای مصرف عرضه و توزیع خواهدشد.

فضلی در خصوص تامین مرغ استان همدان نیز با اشاره به اینکه در سه ماهه منتهی به سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است، اضافه کرد: سه میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه از جوجه ریزی ها در بهمن ماه و سه میلیون و ۵۴ هزار قطعه در اسفندماه انجام گرفته شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در تکمیل صحبت های قبل خود اضافه کرد: با برنامه ریزی در خصوص ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی طی سه ماهه منتهی به پایان سال گذشته، در فرودین ماه امسال و در ایام ماه رمضان مشکلی در رابطه با توزیع و عرضه مرغ گرم در استان همدان احساس نمی شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha