۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
۹۹۵ واحد صنفی کاشان فاقد مجوز فعالیت هستند| بررسی بیش از ۱۵۰۰ شکایت در سال گذشته
رئیس بازرسی و نظارت بر اصناف کاشان:

۹۹۵ واحد صنفی کاشان فاقد مجوز فعالیت هستند| بررسی بیش از ۱۵۰۰ شکایت در سال گذشته

کاشان - عابدی، رئیس بازرسی و نظارت بر اصناف کاشان گفت: ۹۹۵ واحد صنفی کاشان فاقد مجوزهای لازم برای فعالیت هستند و باید هر چه سریع تر برای جلوگیری از پلمب شدن در این زمینه اقدام کنند.

حسین عابدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه واحدهای صنفی قبل از هرگونه فعالیت ملزم به اخذ مجوزهای لازم هستند، اظهار داشت: متاسفانه برخی از این اصناف بدون مجوز فعالیت می کنند که این موضوع از طریق مراجع و دستگاه های مربوطه پیگیری می شود.

وی با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان و افزایش درخواست مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز ابراز داشت: با توجه به این موضوع نظارت و بازرسی بر اصناف شدت می گیرد.

رئیس بازرسی و نظارت بر اصناف کاشان با اشاره به اینکه در کاشان ۱۷ هزار و ۵۲۰ واحد صنفی فعالیت می کنند، تصریح کرد: از این تعداد ۹۹۵ واحد بدون مجوز هستند که تذکرات لازم به صاحبان این واحدهای صنفی داده شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۵ درصد واحدهای صنفی کاشان مجوز فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم واحدهای فاقد مجوز هر چه سریعتر نسبت به انجام فعالیت های لازم برای اخذ مجوز اقدام کنند.

عابدی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی تیم های بازرسی سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی شهرستان کاشان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: در طول سال گذشته یک هزار و ۵۵۵ شکایت هم از طرف مردم واصل و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بیش از ۲۳ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: از جمله مهم‌ترین تخلفات گرام فروشی، عدم درج قیمت و غیره می توان اشاره کرد.

رئیس بازرسی و نظارت بر اصناف کاشان با بیان اینکه در سال گذشته پروانه و مجوز کسب برای یک هزار و ۳۰۰ واحد صنفی صادر شد، گفت: ۱۸۳ واحد صنفی کاشان نیز در سال گذشته به دلیل تخلفاتی که انجام دادند از طرف مقامات و دستگاه های مربوطه پلمب شدند.

کد خبر: ۱۴۳٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha