۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
مسکن در مازندران طبق آمایش و برنامه محور تولید می شود
در گفتگو با بازار؛

مسکن در مازندران طبق آمایش و برنامه محور تولید می شود

ساری- علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، تولید مسکن براساس آمایش را از برنامه های محوری استان برای ارزان سازی مسکن بیان کرد و گفت: ساخت مسکن در استان برنامه محور می شود.

رضا علیخانی در حاشیه ساخت ۷۴۵ واحد مسکن ملی در ساری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سالانه ۴۸ هزار واحد مسکن ملی در استان باید ساخته شود، افزود: تلاش می کنیم در قالب برنامه جامع و هدفمند این طرح ها به سرانجام رسد.

وی با عنوان اینکه همچنین تلاش می کنیم طبق آمایش مشخص، برنامه تولید مسکن را در استان آماده کنیم، افزود: تامین زمین برای ساخت پروژه ها از جمله نیازها است و در این راستا تمامی دستگاه ها اجرایی را برای تهیه زمین بسیج کرده ایم.

علیخانی با عنوان این تعیین کاربری و تغییر کاربری آن و برنامه لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز از دیگر طرح ها است، تصریح کرد: حل مشکل انشعاب و تهیه مجوزهای لازم برای ساخت از دیگر برنامه ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یادآور شد: علاوه براین درپی برنامه ای هستیم تا پیمانکاران و سرمایه گذاران مورد نیاز برای ساخت مسکن را شناسایی کنیم تا به ما در ساخت طرح ها کمک کنند.

وی با اشاره به آغاز ساخت ۷۴۵ طرح مسکن ملی، اجرای این طرح را مهمترین برنامه در سال جاری برشمرد و گفت: تلاش می کنیم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت کلید خانه ها را به دست نیازمندان بسپاریم.

کد خبر: ۱۴۳٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha