۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین به نقل از صرافی فیوننس ۲۴

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین به نقل از صرافی فیوننس ۲۴

همان طور که می دانید در آینده ای نه چندان دور، همه به سراغ ساخت کیف پول بایننس کوین خواهند رفت زیرا در آن زمان دیگر خبری از پول های کاغذی و سکه ای نیست.

به گزارش بازار، همان طور که می دانید در آینده ای نه چندان دور، همه به سراغ ساخت کیف پول بایننس کوین خواهند رفت زیرا در آن زمان دیگر خبری از پول های کاغذی و سکه ای نیست. همه ارزهای دیجیتال در بلاک چین را جایگزین صنعت بانکداری کرده اند و از چیزی به نام کیف پول ارز دیجیتال برای تجارت و انتقال داده ها و سرمایه استفاده خواهند کرد. ساخت کیف پول بایننس کوین یکی از اقداماتی است که برای تازه کاران و فعالان بازار مالی می تواند ارزشمند باشد زیرا ممکن است در سال های اخیر به رشد چند درصدی برسد. بدین منظور ساخت اکانت بیت کوین به آموزش نیاز دارد که در این مطلب به چند روش از آنها خواهیم پرداخت. تنها کافی است چند دقیقه از وقت خود را به خواندن آن اختصاص دهید و با ما همراه باشید.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین در ویندوز

یکی از روش های ساخت کیف پول بایننس کوین، وارد شدن به سایت www.binance.org به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال است. البته پس از کلیک روی این آدرس اینترنتی به صفحه انگلیسی bnbchain.world هدایت می شوید. از دو طریق می توانید افزونه Binance Wallet را نصب کنید. زمانی که وارد سایت شدید، در منوی سایت کلمه Wallet مشاهده می شود. با کلیک روی آن می توان به مرورگرهایی نظیر فایرفاکس، کروم، Brave و Edge دسترسی پیدا کرد و وارد یکی از آن ها شد. یکی دیگر از روش ها این است که صفحه اصلی سایت www.binance.org را اسکرول کنید و به گزینه Download a Wallet برسید. با کلیک روی این بخش، کیف پول بایننس کوین را از طریق یکی از مرورگرهای فایرفاکس، کروم، Brave و Edge دانلود کنید و در لیست افزونه های خود قرار دهید. برای نحوه صحیح دانلود، به دنبال دستورالعمل های کاربردی باشید. اگر هم اکانت فعالی در مرورگرهای خود نداشته باشید، باید یک کیف پول جدید با استفاده از یک حساب کاربری در Gmail بسازید. حال وقت آن رسیده که روی Create Wallet کلیک کنید. مرحله بعدی استفاده از گزینه Continue with tKey Via است. سپس به یک رمزعبور نیاز دارید تا اطلاعات خود را دور از دسترس دیگران نگهدارید. در انتها پس از ساخت کیف پول بایننس کوین به عبارت بازیابی یا همان Seed Phrase دسترسی پیدا خواهید کرد که در صورت فراموش کردن رمز عبور به کار شما می آید.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین به نقل از صرافی فیوننس ۲۴

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین برای موبایل

برای عده ای استفاده از وب سایت ها و ساخت کیف پول بایننس کوین در دسکتاپ، دشوار است. به همین دلیل تعداد بیشماری از کاربران به سراغ نرم افزارهای پشتیبان سیستم عامل موبایل نظیر اندروید و IOS می روند. یکی از کیف پول ها، کیف پول انجین (Enjin Wallet) است که در اندروید و IOS مورد استفاده قرار می گیرد. کیف پول اتمیک ولت Atomic wallet نیز از دیگر نرم افزارهای مناسب برای موبایل است که به صورت غیر متمرکز، قادر خواهید بود دارایی های دیجیتال را ذخیره و مدیریت کنید. نصب این کیف پول ساده بوده و دارای رابط کاربری آسان است. یکی دیگر از کیف پول های ارز دیجیتال، کیف پول اج ولت Edge Wallet است که بدون مشکل می توانید اطلاعات را از طریق آن بازیابی کنید. همه این نرم افزارها، به یک شیوه نصب می شوند. تنها کافی است یک ایمیل روی مرورگر کروم خود باز یا login داشته باشید. البته پیشنهاد می شود به سراغ Google Play یا App Store بروید. انتخاب یکی از این دو به سیستم عامل تلفن همراه شما بستگی دارد. البته استفاده از این نرم افزارها، کاربران را موجب می سازد تا یکی از این کیف پول ها را از طریق Google Play یا App Store دانلود کنند و ارزهای خود را در آن ها نگهداری کنند. با ساخت کیف پول بایننس کوین، تنها کافی اپلیکیشن مورد نظر را دانلود و با استفاده از ایمیل و رمز عبور اختصاصی، مراحل بعدی را انجام دهید.

معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال بایننس کوین

برای اینکه بتوانید سرمایه خود را چند برابر کنید، باید بهترین کیف را برای ساخت کیف پول بایننس کوین را شناسایی کرده و یکی را برگزینید. کیف پول کول والت پرو یکی از جدیدترین ها در سیستم عامل موبایل و دسکتاپ است. این ابزار رابط کاربری مناسبی دارد اما برای خرید آن باید هزینه های گزافی را بپردازید. یکی دیگر از بهترین ها برای ساخت کیف پول بایننس کوین، Coinomi یا همان کوینومی است. این والت در حدود ۱۷۰۰ توکن را در فضایی امن، مدیریت و مبادله می کند که بایننس کوین یکی از اصلی ترین آن ها است. ترزور Trezor یکی از کیف پول ها در نسخه سخت افزاری بوده که تنها با وصل پورت USB رایانه، می توان اطلاعات ارز دیجیتال را در کامپیوتر ذخیره کرد.

نتیجه گیری برای استفاده از کیف پول بایننس کوین

ساخت کیف پول بایننس کوین یکی از بهترین روش های جذب و نگهداری سرمایه و رمز ارزها است. برای اینکه روند آموزش نحوه نصب کیف پول ارز دیجیتال برای بایننس کوین به درستی انجام گیرد، باید آموزش ها در مسیری پیوسته و کامل باشد. به همین دلیل استفاده از تجارب افراد حرفه ای در ساخت کیف پول بایننس کوین پیشنهاد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین به فیوننس بلاگ مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۴۳٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha