۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
۲۰ ایده پولسازی در منزل با ناصر حقیقی، مربی و مشاور کسب و کار

۲۰ ایده پولسازی در منزل با ناصر حقیقی، مربی و مشاور کسب و کار

دسترسی به درامد یکی از اهداف مهم ما در زندگی است. شخصی که دارای درآمدزایی است می تواند به استقلال مالی برسد، آرزوهای خود را براورده سازد و حس عزت نفس خود را تقویت کند.

به گزارش بازار، دسترسی به درامد یکی از اهداف مهم ما در زندگی است. شخصی که دارای درآمدزایی است می تواند به استقلال مالی برسد، آرزوهای خود را براورده سازد و حس عزت نفس خود را تقویت کند.

برای اکثر کسب و کارها نیاز به یک مکان داریم که آماده سازی آن برای اکثریت افراد ناممکن است، به همین دلیل قصد داریم درمورد ایده های پولسازی در منزل صحبت کنیم. اشخاص بسیار زیادی هستند که با انجام کار آسان در منزل توانسته اند به شغل های پردرآمد خانگی دست پیدا کنند.

ایده پولسازی در منزل برای خانم ها پرکاربردتر است، زیرا می توانند علاوه بر کنترل منزل و مراقبت از فرزاندن به کار آفرینی در منزل برسند. در ادامه سعی می کنیم که درمورد کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی صحبت کنیم. ایده های پولسازی در منزل بسیار فراوان و متنوع است مانند: قالی بافی، آشپزی، طراح لباس، آنلاین شاپ، مشاوره روان شناسی، اددمین پیچ های اینستاگرامی، سئوکار و غیره.

کسب و کار خانگی بدون سرمایه

لازمه اصلی یک کسب و کار و مهم ترین دغدغه کسب و کار، سرمایه است. بسیاری از افراد مانند یک نوجوان دارای سرمایه کافی برای استارت یک کار نیست. به همین دلیل سعی داریم درباره کسب و کارهایی صحبت کنیم که نیازی به سرمایه اولیه زیاد ندارند. پس تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

ایده پولسازی در منزل

راهکارهای زیر که نام می بریم مفید و موثر خواهند بود، چون افراد زیادی از همین طریق توانسته اند شغل های خانگی پردرآمدی را ایجاد کنند.

* فعالیت های هنری

می توانید استعدادهای نهفته خود را بیدار کنید و از این راه به درآمدزایی برسید. برای فعالیت های هنری نیازی نیست شما بسیار حرفه ای عمل کنید، نهایت دقت و استعدادتان را بکار بگیرید تا کارهایتان را بخوبی پیش ببرید. موارد ذکر شده پایین در حوزه فعالیت های هنری قرار می گیرد:

  • شیرینی پزی
  • آشپزی
  • تهیه مربا و ترشی جات
  • خیاطی و طراحی لباس
  • تهیه صنایع دستی بومی
  • عکاسی از طبیعت و افراد
  • نقاشی و طراحی
  • ساختن اکسسوری و بدلیجات

دامنه فعالیت های هنری بسیار گسترده است و شما می توانید با توجه به استعداد و علاقه تان در این حوزه شروع بکار کنید و ایده های پولسازی خود را به واقعیت نزدیک تر کنید. شاید با خودتان بپرسید نتیجه فعالیت هنری را چگونه عرضه کنیم؟ می توانید به دوستان و آشناهایتان کسب و کارتان را معرفی نمایید و یک پیچ اینستاگرامی برای معرفی بیشتر بسازید.

* آزاد کاری

یعضی اوقات افراد امکان خروج از منزل از را برای کارکردن ندارند. ممکن است آن شخص یک مادر پرمشغله باشد که کودکش را نمی تواند تنها بگذارید، ممکن است یک نوجوان درون گرا باشد که از رفتن به اجتماع هراس دارد یا ممکن است محل زندگی تا محل کار خیلی دور باشد. در چنین موقعیت هایی بهترین کار برای درآمدزایی، فریلنسر است.

معنای ساده فریلنسری یعنی شخص بدون خروج از منزل می تواند به کسب درآمد برسد. وب سایت های مختلفی چون: سایت پونیشا و انجام میدم چنین روشی را دارند. سایت های کاریابی زیادی وجود دارند که پیشنهاد شغلی های دورکاری زیادی برای شما دارند.

شغل هایی که بصورت دورکاری می توانند انجام شوند به شرح زیر است:

۱. بازاریابی و تبلیغات: سئوکار، اددمین کانال یا پیچ های اینستاگرامی و سایر شبکه های اجتماعی

۲. نویسندگی، تایپیست و مترجم: تولید محتوا جهت بلاگری، ادیت متون و تبدیل صوت به متن

۳. برنامه نویسی: طراحی وب سایت و ساختن ربات

۴. حوزه انیمیشن: ساخت تیزرهای تبلیغاتی

۵. صدا: گویندگی، ضبط پادکست و فیلم

۶. اگر شما هر یک از موارد بالا را بلدید، می توانید علاوه بر فعالیت در آن زمینه به افراد دیگر هم آموزش دهید و از طریق آموزش کسب درآمد بیشتری داشته باشید. روش اموزشی هم می توانید از طریق فضای مجازی باشد. اکثر ایده کسب و کار که در بخش بالا ذکر کردیم نیاز به سرمایه آن چنانی ندارد و تمام امور تنها با وجود یک لپتاپ یا کامپیوتر امکان پذیر است. تولید محتوا جز شغل های بسیار پردرامد و راحت است که امروزه بشدت مورد استقبال قرار گرفته است.

بسیاری از خانه ها یک کامپیوتر بلا استفاده در گوشه اتاق دارند. شما می توانید با تنظیم مجدد آن براحتی ایده پولسازی در خانه را توسعه دهید.

۲۰ ایده پولسازی در منزل با ناصر حقیقی، مربی و مشاور کسب و کار

* آنلاین شاپ

فروشگاه های اینترنتی طی سال های اخیر بشدت مورد توجه مردم قرار گرفته اند، بصورتی که بیشتر افراد بدلیل شرایط کرونا یا کمبود وقت این روش را به خرید حضوری ترجیح می دهند.

شما هم می توانید برای خود یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازید، این کار نیازی به تجربه خاص و سرمایه زیادی ندارد و تنها راه افزایش درآمدش، تبلیغات بیشتر است.

برای محصول انلاین شاپتان می توانید بررسی کنید چه جنسی امروزه در بازار بسیار پروفروش تر است؟ آنلاین شاپ های لوازم آرایشی، مراقبتی و بهداشتی، پوشاک زنانه، کیف و کفش و ... جز انلاین شاپ های پردرآمد هستند. اگر استعداد هنری دارید می توانید خودتان محصول را تولید کنید و در فروشگاه اینترنتی تان به فروش برسانید که سود بیشتری خواهد داشت.

طبق آمار می توان گفت که سرمایه ای بین ۱ الی ۵ میلیون پول برای خرید اولیه آنلاین شاپ نیاز است. مبلغی را هم اگر به بلاگرها بپردازید برای تبلیغات می توانید فروشتان را افزایش دهید و سرمایه ای کم تر از ۱۰ میلیون برای راه اندازی یک انلاین شاپ لازم است.

* اینستاگرام

وابستگی زیاد زندگی امروزه به اینستاگرام سبب شده تا بلاگر و اینفلوئنسری ها به درآمدهای میلیونی و میلیاردی در ماه برسند. درامد از اینستاگرام ساده است و نیاز به یک گوشی موبایل هوشمند دارد. کارهای زیر می تواند در شبکه های اجتماعی مختلف برایتان پردرامد باشد:

فروشگاه اینترنتی، عرضه خدمات بصورت مجازی، بلاگر، اینفلوئنسر، تبلیغات برای سایر پیچ ها و اددمین پیچ های اینستاگرامی و تولید محتوا برای پیچ های اینستا.

۲۰ ایده پولسازی در منزل با ناصر حقیقی، مربی و مشاور کسب و کار

* راه اندازی سایت شخصی

علاوه بر راه اندازی آنلاین شاپ می توانید سایت شخصی خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. برای طراحی سایت شخصی شما ابتدا بررسی کنید در چه زمینه ای اطلاعات کافی و مناسب دارید، اطلاعات لازم را در قالب متن، عکس و فیلم جمع آوری کنید و در وب سایت شخصی تان قرار دهید. اگر مطالب شما سودمند و صحیح باشد، بازدید پیچ شما افزایش پیدا می کند. با افزایش ترافیک وب سایت در گوگل می توانید به درامدهای میلیونی در ماه برسید، محصولاتی مشابه با مطالب برای فروش بیارید و کار تبلیغات برای دیگران را انجام دهید.

وب سایت شخصی یکی از ایده های پولسازی موثر بشمار می رود، مانند مجله اینترنتی مدوپیا است که مدت طولانی است در حوزه مد و فشن توانسته است بسیار موفق عمل کند.

* پرورش گل و گیاه

رابطه با گیاهان باعث می شود تا روحیه تان بسیار سرزنده و نشاط اور باشد. اگر منزلتان بزرگ و نورگیر است روش پرورش گل و گیاه را حتما امتحان کنید و به درآمد خوبی برسید.

اگر درباره روش های پرورشی گیاهان اطلاعات کاملی ندارید می توانید در اینترنت، یوتیوب و غیره مهارت کافی را بدست اورید. پس از پرورش گل و گیاهان می توانید محصولتان را در سایت فروشگاهی یا اینستاگرام بفروش برسانید.

* تدریس شخصی

اگر شما در یک زمینه مانند: دروس مختلف، خیاطی، نقاشی، موسیقی و ... مهارت دارید می توانید آن را به دیگران بصورت شخصی به بقیه افراد آموزش دهید. درآمد تدریس خصوصی متغیر است و شما با توجه به کیفیت تدریستان می توانید مبلغ را ساعتی تعیین کنید.

امیدوارم از خواندن مطالب بالا درباره پولسازی در منزل اطلاعات کافی را کسب کرده باشید و با کمک گرفتن از یکی روش های بالا بتوانید به درامدزایی بالایی در منزل برسید.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha