۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
انجام بیش از ۵ هزار میلیارد ریال برون‌سپاری خدمات برای اجرای پروژه تحول اکتشافات معدنی

انجام بیش از ۵ هزار میلیارد ریال برون‌سپاری خدمات برای اجرای پروژه تحول اکتشافات معدنی

نخستین دوره انتشار فراخوان همکاری مجموعه‌های دانش‌بنیان، مهندسان مشاور و پیمانکاران در ابتدای اردیبهشت ماه امسال خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، رضا جدیدی افزود: با طراحی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر است تا ضمن بهره‌گیری از توان متخصصان سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان، مهندسان مشاور و نخبگان حوزه علوم‌زمین و اکتشافات معدنی جهت انجام خدمات در طرح تحول، استفاده شود.

وی تأکید کرد: با توجه به پیش‌بینی و تحقق منابع مالی مورد نیاز، انتظار داریم امسال بیش از ۵ هزار میلیارد ریال برای مشارکت و حضور مجموعه‌های یاد شده به‌صورت دقیق و هدفمند هزینه شود.

جدیدی درباره عناوین مورد نیاز برای برون‌سپاری خدمات مورد نیاز سازمان متبوع خود در پروژه بزرگ تحول، تصریح کرد: تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی، زمین‌شناسی اقتصادی، اکتشافات ژئوشیمیایی، نقشه‌های زمین‌شناسی مهندسی و مخاطرات‌طبیعی زمین در مقیاس یک‌پنجاه هزارم، عملیات برداشت ژئوفیزیک هوایی، حفاری شناسایی اکتشافی، آنالیز نمونه‌های زمین‌شناسی و اکتشافی و همچنین زیرساخت‌های فن‌آوری و امنیت اطلاعات جزو عناوین مورد نیاز این طرح خواهد بود که در دو مرحله انتشار فراخوان گسترده، مشارکت و شرکت در فرآیند برون‌سپاری امسال انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فن‌آوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تصریح کرد: نخستین دوره انتشار فراخوان همکاری مجموعه‌های دانش‌بنیان، مهندسان مشاور و پیمانکاران در ابتدای اردیبهشت ماه امسال خواهد بود و در تلاش هستیم در مدت زمان کوتاه و پس از انجام تشریفات قانونی انتخاب مشاوران و پیمانکاران، شاهد اجرایی شدن قراردادها و تحقق زیربرنامه‌های طراحی شده در پروژه بزرگ تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی کشور باشیم.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha