۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
تحریم‌های جدید علیه ایران بیانگر عدم اعتقاد آمریکا به مذاکره است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

تحریم‌های جدید علیه ایران بیانگر عدم اعتقاد آمریکا به مذاکره است

حیدری، عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا بیانگر عدم اعتقاد این کشور به مذاکره و گفتگو است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری، در واکنش به اعمال تحریم های جدیدی علیه کشورمان از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، گفت: کاخ سفید در تلاش است همزمان با به نتیجه رسیدن مذاکرات، زمینه ایجاد تنش را فراهم کند تا معادلات برهم بریزد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: آمریکایی ها در روند مذاکرات پیشین نیز پنین اقداماتی را انجام دادند تا با فضاسازی بتوانند اهدافشان را محقق کنند.

وی ادامه داد: در روند مذاکرات لغو تمامی تحریم ها خصوصا خروج سپاه پاسداران از لیست تحریم ها مورد نظر قرار دارد بنابراین تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا به نوعی تکرار سیاست های گذشته این کشور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه برگزاری همزمان مذاکره و اعمال تحریم بیانگر تناقض در رفتار و سیاست آمریکا است، افزود: در واقع سیاستمداران آمریکایی با این اقدامشان نشان دادند تمایلی برای پایان دادن به مذاکرات برجامی ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاخ سفید با این اقدام تمامی مذاکرات را زیر سوال برد، خاطرنشان کرد: به عبارتی می توان اذعان کرد ایالات متحده با اعمال تحریم های جدید می خواهد بگوید اعتقادی به مذاکره ندارد و صرفا باید خواسته های نامشروعش تامین شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha