۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
چادر خوابی ۷۹۹ هزار مسافر نوروزی در مازندران
سرپرست میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد؛

چادر خوابی ۷۹۹ هزار مسافر نوروزی در مازندران

ساری- ایزدی، سرپرست میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اقامت حدود ۱۵ میلیونی مسافران نوروزی در استان گفت: ۷۹۹ هزار نفر در اقامتگاه‌های موقت از جمله چادر مسافرتی اسکان یافتند.

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار مسافر نوروزی در استان اقامت کردند، افزود: از این تعداد ۷۹۹ هزار نفر معادل ۵.۳۴ درصد مسافران نوروزی در اقامتگاه های موقت شامل کمپ، کانکس و چادر مسافرتی اسکان داشتند.

وی اظهار داشت: همچنین ۹۱ هزار نفر در هتل، ۱۳ هزار و ۴۰۱ نفر در اقامتگاه سنتی، ۴۲ هزار و ۶۴۱ نفر در مجتمع های گردشگری، شش هزار و ۶۸۰ نفر در مهمانپذیر، ۹۷ هزار نفر در هتل آپارتمان و ۶۱ هزار نفر در اقامتگاه بوم گردی پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ۶۵ هزار نفر در متل اقامت کردند، افزود: چهار میلیون و ۴۸۱ هزار نفر نیز در خانه های مسافر اقامت کردند که ۲۹.۹۱ درصد مسافران نوروزی استان را شامل می شود.

ایزدی میزان اقامت در تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش شامل مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان و غیره را ۱۲۱ هزار نفر ذکر کرد و گفت: ۹ میلیون و ۲۰۱ هزار نفر نیز معادل ۶۱.۴۱ درصد در سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha