۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی

بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه شده است.

به گزارش بازار، در این مقاله در رابطه با بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید بدانید که تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه درآمد و بازارکاری در ایران و تهران دارد ادامه این مطلب را بخوانید.

به جرات می توان گفت که تدریس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی در ایران و شاید در هر جای دیگر جهان پرمتقاضی ترین درس باشد. زبان انگلیسی در تمامی مقاطع تحصیلی لازم است و دانش آموزان و دانشجویان و حتی افرادی که در حال تحصیل نیستند به یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارند. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و دانشجویان برای مطالعه دروس خودشان لازم دارند که از منابع و مراجع زبان اصلی استفاده نمایند و همچنین برای انجام پروژه های تحقیقاتی خودشان لازم است مقالاتی که به زبان انگلیسی در اینترنت موجود است را مطالعه کنند. بنابراین، دانشجویان به مقدار زیادی و حتی در حد الزام تمایل دارند زبان انگلیسی را آموزش ببینند. با توجه به لزوم یادگیری این زبان بین المللی مهم، حتی تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان هم با استقبال زیادی مواجه شده است. دانش آموزان هم برای اینکه بتوانند در کنکور رتبه خوبی را کسب نمایند لازم است بر زبان انگلیسی مسلط باشند و به همین دلیل فعالیت به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور هم می تواند بسیار درآمدزا باشد. با توجه به این موارد و موارد زیاد دیگری که هنوز ذکر نشده است مشخص است که بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران رونق بسیار خوبی دارد و مدرسین زبان، اگر خودشان عملکرد خوبی داشته باشند، می توانند به درآمدهای عالی برسند.

بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی

نحوه فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا

اگر معلم زبان هستید و قصد دارید در زمینه تدریس زبان انگلیسی در تهران، کرج و یا هر جای ایران فعالیت داشته باشید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید. معلم های خصوصی زبان انگلیسی ثبت نامی در ایران مدرس بارها و بارها تبلیغ خودشان را تمدید نموده اند. با جستجوی عبارت هایی مانند معلم زبان انگلیسی در ایران، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و... و. در گوگل، یکی از سایت هایی که در صدر نتایج جستجو به شما پیشنهاد داده خواهد شد ایران مدرس است. به این ترتیب با درج تبلیغ در ایران مدرس می توانید به راحتی توسط متقاضیان کلاس زبان ساکن تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، همدان، یزد، ساری، رشت، سنندج، اهواز و کل ایران دیده شوید و شاگرد جذب نمائید. همانطور که گفته شد، بازار کار تدریس زبان انگلیسی در تهران و کل ایران بسیار داغ است و با عضویت و درج تبلیغ در سایت های معتبر مانند ایران مدرس هم می توانید به خوبی دیده شوید و در نتیجه به درامدهای بالا خواهید رسید. بنابراین، سعی کنید حتما در اینترنت و سایت های معتبر و همچنین در شبکه های اجتماعی حضور قوی و پر رنگی داشته باشید. البته باید خودتان هم قوی کار کنید، تبلیغات تدریس خودتان را عالی بنویسید و رزومه بسیار خوبی را ارائه دهید.

توضیحات بیشتر در رابطه با درآمد و بازارکار تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران

همانطور که در سایت ایران اروپا هم ذکر شده است، فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی، می‌توانند در مشاغل تدریس، ترجمه متون، آموزشگاه زبان، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین، مترجم تورهای گردشگری فعالیت کنند. این افراد می‌توانند با افزایش مهارت‌های ایجاد کسب و کار، در جهت ایجاد شغل، اقدام کرده و درآمد بسیار بهتری از تحصیلات خود کسب کنند. همانطور که در جملات قبل هم ذکر شده است، یکی از زمینه های کاری اصلی برای فارغ التحصیلان زبان انگلیسی تدریس است. در سایت انگلیشدان هم توضیح داده شده است که مدرک های تدریس زبان انگلیسی بین‌المللی TEFL & TESOL در سطح بین‌المللی راه را برای فعالیت شما در زمینه تدریس زبان انگلیسی باز می‌کنند. این مدارک معتبرترین مدارک آموزشی زبان انگلیسی هستند. در صورتی که این مدارک را در اختیار داشته باشید می‌توانید تقریبا در همه کشورهای دنیا به تدریس زبان انگلیسی مشغول باشید. بنابراین اگر قصد دارید در ایران یا هر جای جهان تدریس زبان انگلیسی را انجام دهید از گرفتن مدارک معتبر ذکر شده و مدرک TTC، مدارک آیلتس و تافل، مدرک CELTA، و ... غافل نشوید. همانطور که در سایت ویکی پدیا wikipedia.org ذکر شده است، اگر تعداد کسانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می‌گویند را با هم بشماریم، آنگاه می‌توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است.

بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی

افرادی که به ترجمه و نوشتن علاقه چندانی ندارند و بیشتر به حوزه آموزش و تدریس علاقه‌مندند می‌توانند در زمینه آموزش زبان انگلیسی مشغول به کار شوند. در حال حاضر آموزشگاه‌های زبان متعددی در شهرهای مختلف ایران وجود دارند که برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان به استخدام کارشناس زبان انگلیسی نیاز دارند. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس هم می توانید مشخصات و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید و برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام نمائید.

حقوق مدرسین زبان در آموزشگاههای زبان تهران و ایران

اگر می خواهید تجربه کسب نمائید و تازه کار هستید خوب است که با آموزشگاهها همکاری داشته باشید اما در هر صورت اساتیدی که درآمدهای خیلی بالا دارند شاگردهای خودشان را از روش های دیگری جذب می کنند. آموزشگاهها برای اینکه توانایی رقابت داشته باشند معمولا نرخ هر ساعت تدریس زبان را زیاد اعلام نمی کنند و خودشان هم درصدی از حق التدریس را بر می دارند و در نتیجه برای استاد مبلغ زیادی باقی نمی ماند. از سایت های معتبر که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند می توان به www.cambridgeenglish.org، https://learnenglish.britishcouncil.org/ و ... اشاره نمود. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com عضو شوید.

نحوه کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای اینکه از تدریس خصوصی زبان درآمد بیشتری کسب کنید باید تسلط خودتان را افزایش دهید. اگر بتوانید در زمینه تدریس زبان کنکور و یا آیلتس و تافل فعالیت داشته باشید درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. روش های جدیدی را برای جذب شاگرد امتحان کنید تا تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید. اگر همین شاگردهایی که دارید را به موفقیت برسانید پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد. وقتی شاگردهای شما راضی باشند شما را به دیگران معرفی خواهند کرد و حتی با هزینه های بیشتر هم حاضر خواهند بود با شما کلاس داشته باشند.

بازار کار تدریس زبان انگلیسی در ایران و درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی

آیا متقاضیان تدریس خصوصی زبان فقط به ایام تحصیل محدود می شود؟

یکی از مزیتهای دیگر زبان انگلیسی به عنوان زمینه ای که بتوان در آن زمینه به عنوان مدرس و معلم خصوصی فعالیت کرد این است که یادگیری آن فقط محدود به ایام امتحانات و دوران تحصیل نمی گردد. بسیاری از افراد از سر علاقه و یا برای اهداف تجاری و مهاجرتی حتی بعد از ایام تحصیلات هم در جستجوی آموزش زبان هستند و این خودش یکی از دلایل تعداد متقاضی بالای یادگیری این زبان می باشد. در حال حاضر زبان انگلیسی رایج ترین زبانی است که به صورت بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از فارغ التحصیلی هم اگر بخواهید به یک کشور دیگر سفر کنید و یا در اینترنت مطلبی را جستجو نمائید، در صورتیکه زبان انگلیسی را خوب بلد باشید کار شما خیلی زود راه خواهد افتاد.

بازار کار و درآمد تدریس زبان انگلیسی کنکور در ایران

اگر در زمینه تدریس زبان انگلیسی کنکور فعالیت دارید زمینه بسیار پردرآمدی را برای فعالیت انتخاب کرده اید. در کلاسهای تدریس زبان کنکور فقط اینکه بر درس مسلط باشید کافی نیست. در این حالت خود شما باید بر تست های کنکور سالهای گذشته زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید. این تست ها را باید به خوبی بررسی کرده باشید و نکات مهم آن را استخراج کرده باشید.

تعهد به کار، مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس زبان

سعی کنید صادقانه و متعهدانه تدریس کنید. ممکن است بعضی از مدرسین فقط به صورت رفع تکلیفی در کلاس شرکت کنند و اینکه آیا شاگردهای آنها نتیجه می گیرند یا نه خیلی برایشان مهم نباشد. یا بخواهند عمدا کار کنند که برای ارائه درس تعداد جلسات بیشتری لازم باشد. با انجام چنین کارهایی ممکن است یکی دو جلسه اضافه تر کلاس داشته باشید ولی به هر حال در بلند مدت به ضرر شما تمام خواهد شد. اطمینانی که شاگردهای شما و یا والدین آنها به شما دارند و یا پیدا می کنند خیلی مهم است. برای تدریس زبان انگلیسی و اسپیکینگ و مکالمه زبان می توانید از کتاب های معتبر از جمله: Pre Ielts and , American English FILEs, Family and first friends, English Grammar in use, steps to understanding و... و. استفاده نمائید.

یک مثال، تخمین درآمد یک معلم و مدرس خصوصی زبان انگلیسی

فرض کنید یک استاد و معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان مبلغ ۲۴۰ هزار تومان را دریافت کند. اگر این استاد به صورت متوسط ۴ جلسه کلاس در روز برگزار نماید درآمد ماهانه ایشان ۲۹ میلیون تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید که فعالیت در زمینه تدریس آیلتس به صورت آنلاین و مجازی و تدریس رایتینگ Task۱، Task ۲ ) Academic General) و ... هم می تواند درآمد خوبی داشته باشد.

منبع: سایت معلم خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

کد خبر: ۱۴۳٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha