۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت «شیبا»| همه چیز به بیت کوین بستگی دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت «شیبا»| همه چیز به بیت کوین بستگی دارد

قیمت شیبا اینو یک الگوی معکوس پایین را در نمودار روزانه ایجاد کرده که نشان دهنده یک حرکت صعودی عظیم است.

به گزارش بازار، قیمت شیبا اینو یک الگوی معکوس پایین را در نمودار روزانه ایجاد کرده که نشان دهنده یک حرکت صعودی عظیم است. با این حال، کاهش اخیر قیمت بیت کوین باعث شده تا این آلتکوین به صورت موئقت از رالی قیمت اخیر خود دست بکشد.

تحرک قیمت شیبا اینو از ۵ ژانویه تا ۸ فوریه یک دره V شکل به نام "آدام" ایجاد کرد. این حرکت با یک شکل پایین گرد به نام "حوا" دنبال شد. در حالی که نیمه دوم این الگو هنوز در جریان است، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که افزایش قیمت تا زمان تکمیل این الگو ادامه داشته باشد.

سازند آدم و حوا برای شیبا یک الگوی معکوس پایین است و یک صعود ۳۸ درصدی را پیش‌بینی می‌کند که با اندازه‌گیری عمق دره و افزودن آن به نقطه شکست در ۰.۰۰۰۰۳۲۹ دلار تعیین می‌شود.

بر اساس روش‌های پیش‌بینی نظری، قیمت شیبا احتمالاً مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۲۹ دلار را مجدداا آزمایش خواهد کرد که این حرکت صعودی به معنای افزایش ۷۵ درصدی قیمت به نسبت ارزش فعلی آن در بازار است.

احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت «شیبا»| همه چیز به بیت کوین بستگی دارد

قیمت شیبا اینو همچنین با یک مقاومت موقت در نقطه ۰.۰۰۰۰۳۹۹ دلار روبرو خواهد شد؛ یعنی جایی که گاوها باید برای غلبه بر آن تلاش زیادی به کار بگیرند.

صرف نظر از چشم انداز صعودی قیمت شیبا اینو، هرگونه اصلاح قیمت بیت کوین به راحتی می تواند این صعود را با بن بست مواجه کند. بنابراین، سرمایه گذاران باید احتیاط لازم را داشته باشند.

با این حساب، بسته شدن روزانه کندل زیر ۰.۰۰۰۰۲۱۲ دلار، تز صعودی قیمت شیبا اینو را باطل می کند. در چنین سناریو احتمالی، شرایط به نفع خرس‌ها تغییر کرده و به طور بالقوه باعث سقوط ۵۵ درصدی قیمت شیبا و رسیدن آن به ۰.۰۰۰۰۰۹۴ دلار می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha