۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
لزوم حفظ حمایت ۰.۱۳ دلار برای ادامه روند صعودی دوج کوین| احتمال افزایش قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

لزوم حفظ حمایت ۰.۱۳ دلار برای ادامه روند صعودی دوج کوین| احتمال افزایش قیمت

افزایش قیمت دوج کوین در حالی طی روزهای اخیر از حرکت باز ایستاده که نمودارهای قیمت موجود نشانگر احتمال افزایش قیمت در آینده نزدیک برای این ارز است.

به گزارش بازار، با کسب سود سرمایه گذاران از افزایش نسبی قیمت دوج کوین در ماه مارس و خروح بسیاری از آنها از بازار این ارز، قیمت دوج کوین اکنون در حال مبارزه برای حفظ ارزش خود است.

در حال حاضر، توکن DOGE با قیمت تقریبی ۰.۱۳ دلار معامله می شود که حدود ۱۰ درصد کمتر از بالاترین حد خود در ماه مارس و ۲۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح امسال است. سرعت حرکت صعودی و پر قدرت سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم نیز طی چند روز گذشته کاهش یافته است.

دوج کوین، مانند اکثر آلتکوین‌ها، با وجود باد مخالف موجود در بازار، در ماه مارس شاهد افزایش قیمت بود. برخی از چالش‌هایی که در این ماه اتفاق افتاد عبارت بودند از: سیاست های جنگ طلبانه فدرال رزرو برای کنترل تورم در آمریکا، منحنی بازده معکوس، بحران جاری در اوکراین و هک بزرگ در صنعت DeFi که در شبکه بلاکچین اکسی اینفینیتی رخ داد.

چنین رویدادهایی می توانست در شرایط عادی بازار، تأثیر منفی بر دوج کوین و سایر کوین ها بگذارد؛ اما در عوض، سرمایه گذاران نسبت به ریسک پذیری تمایل نشان داده و به سمت دارایی های پرریسک مانند سهام شرکت های بین المللی و البته ارزهای دیجیتال رفتند. در نتیجه، شاخص نزدک ۱۰۰ از از شاخص‌های نسبتا امن‌تری مانند داو جونز و S&P ۵۰۰ در ایالات متحده پیشی گرفت. در همین دوره، دارایی‌های به اصطلاح امن مانند طلا و دلار آمریکا در طول ماه گذشته از افزایش قیمت بیشتر خود عقب‌نشینی کردند.

در ادامه مسیر، باید بدانیم که عملکرد دوج کوین نیز مانند آلتکوین ها در آوریل به پیشروی بیت کوین بستگی دارد. اگر قیمت بیت کوین بتواند به افزایش خود ادامه دهد، این احتمال وجود دارد که آلتکوین ها نیز خوب کنند. البته در مورد دوج کوین، باید میزان استقبال سرمایه گذاران از ورود به بازار میم کوین ها مانند شیبا و فلوکی اینو را نیز برای آینده دوج در نظر گرفت.
پیش بینی قیمت دوج کوین

لزوم حفظ حمایت ۰.۱۳ دلار برای ادامه روند صعودی دوج کوین| احتمال افزایش قیمت

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت دوج کوین در مارس امسال بهبود خوبی داشته است. با ااین حساب، قیمت یک الگوی پایین گرد تشکیل داد. در تحلیل تکنیکال، این الگو معمولا یک علامت صعودی بوده و دوج کوین توانسته است اندکی از سطح حمایت مهم ۰.۱۳۹۷ دلار که سمت بالای الگوی پایین گرد بود، حرکت کند. قیمت دوج کوین همچنین از MA ۵۰ دوره عبور کرده است.

بنابراین، چشم انداز قیمت دوج کوین به دلیل شکل گیری الگوی جام و دسته فعلی، صعودی است. با این حال، سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۱۲۸۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha