۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
آماده شدن ارز دیجیتال «سیف مون» برای خروج از روند نزولی
بازار گزارش می‌دهد؛

آماده شدن ارز دیجیتال «سیف مون» برای خروج از روند نزولی

علیرغم افت قیمت ۶۴ درصدی سیف مون از رکورد تاریخی خود در ماه ژانویه، اکنون به نظر می رسد این ارز در حال آماده شدن برای خروج از روند نزولی فعلی است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی کارشناسان در مورد قیمت ارز دیجیتال نوپا اما محبوب «سیف مون» (Safemoon ) برای امسال صعودی به نظر می‌رسد. در حال حاضر، به نظر می رسد قیمت سیف مون در حال خروج از روند نزولی است که در ژانویه ۲۰۲۲ شروع شده بود.

با این وجود، قیمت سیف مون هنوز از روند نزولی خود خارج نشده است؛ چراکه قیمت این ارز هنوز ۶۴٪ پایین تر از اوج های ژانویه خود به سر می برد. به طور کلی، با بهبود شرایط بازار ارزهای دیجیتال طی دو هفته اخیر، به نظر می رسد بسیاری از میم کوین ها از جمله سیف مون نیز در حال خروج از روند نزولی و ورود به شرایطی بهتر هستند.

اما پیش از اینکه به پیش‌بینی قیمت سیف مون بپردازیم، بیایید نگاهی به تاریخچه این پروژه بیندازیم. اگرچه رمزارز سیف مون در ابتدا، به عنوان یک میم کوین (memecoin ) کار خود را آغاز کرد، اما به نظر می رسد تیم این شرکت، به توسعه آن متعهد است. راه اندازی محصولاتی مانند پلتفرم مبادلات ارزی سیف مون و کیف پول اختصاصی این رمز ارز، چشم انداز مثبتی را برای آینده آن ترسیم می کند.

پیش بینی قیمت سیف مون

آماده شدن ارز دیجیتال «سیف مون» برای خروج از روند نزولی

توکن های V۲ سیف مون در دسامبر ۲۰۲۱ راه اندازی شد و طی این فرآیند، توکن های V۱ با توکن های V۲ مبادله شدند. این مهاجرت عرضه در گردش را ۱۰۰۰:۱ تثبیت کرد. قیمت ارز سیف مون نیز در حال حاضر با ۰.۰۰۱۱۸ دلار معامله می شود که ۶۴ درصد کمتر از بالاترین رقم ژانویه ۲۰۲۲ خود یعنی ۰.۰۰۳۴ دلار است. با این وجود، به نظر می رسد قیمت SFM از روند نزولی خارج شده و اکنون در حال تلاش برای عبور از مقاومت ۰.۰۰۱۲۵ دلار است.

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت سیف مون نشان می‌دهد که خریداران باید این مقاومت را به نقطه حمایت تبدیل کنند تا سیف مون بتواند به سمت بالا حرکت کند. هر حرکتی بالاتر از ۰.۰۰۱۲۵ دلار می تواند قیمت را در کمترین زمان به سطح ۰.۰۰۲ دلار برساند.

به طور مشابه، قیمت بالاتر از ۰.۰۰۲۸ دلار می تواند به معنای پیش بینی قیمت ۰.۰۰۸ دلار برای این ارز باشد. این پیش‌بینی همچنین با سطح ۳.۶۱۸ Fib مطابقت دارد و اوج‌های دسامبر ۲۰۲۱ را به پایین‌ترین حد مارس ۲۰۲۲ متصل می‌کند.

کد خبر: ۱۴۳٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha