۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
آماده شدن «ویچین» برای حرکت به سمت ۰.۰۹ دلار| ادامه روند صعودی قدرتمند VET
تحلیل بازار رمزارزها؛

آماده شدن «ویچین» برای حرکت به سمت ۰.۰۹ دلار| ادامه روند صعودی قدرتمند VET

ارز دیجیتال ویچین در ادامه روند صعودی پر قدرت خود و احساسات حاکم بر بازار، احتمالا به سمت هدف بعدی روی ۰.۰۹ دلار حرکت خواهد کرد.

به گزارش بازار، با جان گرفتن مجدد بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته، رمز ارز «ویچین» نیز در کنار مابقی ارزها در حال بازگشت است. با این حال، از آنجایی که آلتکوین ها در تعیین روندهای خود معمولاً از بیت کوین پیروی می کنند، نمایش قدرتمند ویچین کمی دور از ذهن بوده است.

مارس، ماه خوبی برای توکن ویچین یا همان VET بوده و در حالی که قیمت بسیاری از ارزهای بازار از حدود یک هفته پیش شروع به افزایش کرد، ویچین در بیشتر ماه‌ها روند صعودی داشته است. به عنوان مثال، طی روزهای گذشته، قیمت بیت کوین حدود ۸.۶٪ افزایش یافته در حالی که VET در مدت زمان مشابه، حدود ۶۶٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است.

عملکرد ویچین الزاما تابع بیت کوین نیست
در هفته گذشته، قیمت ویچین حدود ۵۴ درصد در مقایسه با BTC افزایش یافته است. با این حساب، به نظر می رسد ویچین روند بازار را دنبال نمی کند، اما در عین حال به روند صعودی خود ادامه می دهد.

بنابراین، سوال اینجاست که چه چیزی آن را برای مدت طولانی در حال افزایش نگه داشته است؟ طی ماه های گذشته، در حالی که بقیه بازار با مشکل مواجه بودند، شبکه VeChainThor چند پروژه را راه اندازی کرد که سرمایه گذاران زیادی را تشویق به سرمایه گذاری بر روی ویچین کرد.

این شبکه در درجه اول بر تقویت زنجیره تامین و کارایی لجستیکی تمرکز دارد. در طول چند هفته گذشته، شبکه ویچین سه پروژه کلیدی ایجاد کرده است. ابتدا، در آخرین هفته فوریه، VeCarbon، یک پلت فرم داده به نام SaaS را راه اندازی کرد که از آن برای کمک به دولت ها و موسسات برای ردیابی انتشار کربن و کار بر روی اهداف مربوط به کاهش انتشار آنها استفاده می شود.

ثانیاً، در ۹ مارس، این شرکت در اقدامی بزرگ، راه اندازی استیبل کوین VeUSD را اعلام کرد که بر روی بلاک چین عمومی VeChainThor اجرا شده و هدف آن رقابت با سایر استیبل کوین ها مانند USDT و UST است. ثالثاً این شبکه همکاری خود با دانشگاه «درپر» را برای ایجاد یک پلت فرم تعاملی مبتنی بر Web۳ برای کارآفرینان آغاز کرده است.

پیش بینی قیمت ویچین

آماده شدن «ویچین» برای حرکت به سمت ۰.۰۹ دلار| ادامه روند صعودی قدرتمند VET

در نمودار فعلی قیمت ویچین، خط MACD بطور قابل ملاحظه ای بالاتر از خط سیگنال قرار دارد که نشان دهنده حرکت صعودی قوی آن است. همچنین، ۲۰-EMA بسیار بالاتر از ۵۰-EMA بوده و این موضوع، احساسات صعودی بازار ویچین را تقویت می کند.

حمایت میان مدت احتمالاً روی ۰.۰۶۹۱ دلار خواهد بود و این در حالیست که حمایت کوتاه مدت، احتمالاً بر اساس حرکت فعلی روی ۰.۰۸۲۲ دلار قرار خواهد داشت. با تکیه بر این حرکت، هدف بالاتر بعدی احتمالاً ۰.۰۹۵۷ دلار خواهد بود. با این حال، سقوط به زیر سطح ۰.۰۶۹۱ دلار این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۳٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha