۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
افزایش تعامل تجاری با لبنان موجب ارزآوری برای ایران می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

افزایش تعامل تجاری با لبنان موجب ارزآوری برای ایران می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افزایش تعاملات تجاری با لبنان می تواند موجب ارزآوری و توسعه اقتصادی برای کشورمان شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری، در رابطه با اهمیت همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و لبنان، گفت: لبنان از نظر ژئوپلتیک برای جمهوری اسلامی دارای اهمیت است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لبنان با سوریه نیز همسایه است از این افزایش تعاملات میان سه کشور امری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، اظهار کرد: در این میان باید اذعان کرد لبنان همجوار دریای مدیترانه و دسترسی به اروپا است لذا نقش تعامل اقتصادی با این کشور پررنگ تر می شود.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان، ادامه داد: توسعه همکاری‌های اقتصادی تهران و بیروت در دستورکار مناسبات دو کشور قرار دارد از این رو امیرعبداللهیان در این سفر به آن پرداخت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ایران در ایجاد ثبات و امنیت منطقه نقش بسزایی داشته است، افزود: بر این اساس مشاهده می شود کشورهای منطقه نیز خواهان افزایش روابط در حوزه های اقتصادی، سیاسی و غیره با ایران هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تعاملات تجاری با لبنان می تواند موجب ارزآوری و توسعه اقتصادی برای کشورمان شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha