۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
نمایندگان رئیس‌جمهور مشکلات مردم را بررسی کردند |برپایی ۳۱ میز خدمت در مشهد
گزارش بازار از سفر هیئت دولت به خراسان رضوی؛

نمایندگان رئیس‌جمهور مشکلات مردم را بررسی کردند |برپایی ۳۱ میز خدمت در مشهد

مشهد- نمایندگان و وزرای دولت یازدهم در حاشیه هجدهمین سفر استانی ریاست جمهوری روز چهارشنبه با سفر به شهرستان‌های مختلف و حضور در بین مردم از نزدیک با مشکلات با مردم آشنا شدند.

بازار-گروه استان‌ها: در حاشیه هجدهمین سفر استانی ریاست جمهوری به مشهد مقدس هم‌چنین بیش از ۳۱ میز ارتباطات مردمی برای پاسخ‌گویی به شهروندان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در نقاط مختلف شهر مشهد راه‌اندازی شد.

بازدید وزیر کشور از حاشیه شهر مشهد
احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر هیئت دولت به خراسان رضوی، عصر چهارشنبه از برخی مناطق شهرک شهید رجایی واقع در حاشیه شهر مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار موضوعاتی مانند ناهنجاری‌های اجتماعی ازجمله فروش مواد مخدر؛ حضور اتباع بیگانه و هم‌چنین کمبود امکانات برای مقابله با این ناهنجاری‌ها از محورهای موردبحث در بازدید از شهرک ۳۰۰ هزار نفری شهید رجایی در حاشیه شهر مشهد بود که از نزدیک توسط وزیر کشور مورد رصد قرار گرفت.

نمایندگان رئیس‌جمهور مشکلات مردم را بررسی کردند |برپایی ۳۱ میز خدمت در مشهد

وزیر کشور هم چنین عصر چهارشنبه در جریان هجدهمین سفر استانی دولت به خراسان رضوی ازتعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی مشهد شامل ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده در میدان شهدای این شهر رونمایی کرد.

وحیدی هم چنین برنامه‌هایی از جمله نشست با مدیران شهرستان مشهد، سفر به زاوین و روستای مرزی سنگ دیوار در شهرستان کلات را در برنامه دارد و روز پنجشنبه ضمن بازدید از شهرک مهرگان در حاشیه شهر مشهد، کلنگ احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را به زمین خواهد زد.

بررسی مشکلات مردم چناران
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نخستین سفر هیئت دولت به خراسان رضوی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان چناران سفر و با نمایندگان اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

جواد واحدی در این دیدار با نماینده صنعتگران، کشاورزان، ورزشکاران، جوانان، ایثارگران، فرهنگیان، شهرداران، فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دیدار کرد و شنونده دغدغه‌ها و مسائل آنها شد.

نمایندگان اقشار مختلف هم موضوعاتی از جمله چالش‌ افزایش تعرفه گاز، ضرورت ایجاد و استقرار گمرک در شهرستان برای افزایش صادرات غیر نفتی، ایجاد خط ریلی به شهرستان، پرداخت به‌ موقع خسارت کشاورزان توسط بیمه‌ها، ایجاد دبیرخانه ارتباط شهرداری‌ها با وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران و فرهنگیان را به عنوان مسائل مد نظر خود مطرح کردند.

افتتاح سی.تی اسکن بیمارستان لقمان سرخس
در حاشیه هجدهمین سفر رئیس‌جمهوری به استان خراسان رضوی روز چهارشنبه معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهرستان سرخس عزیمت کرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سفر به این شهرستان ضمن دیدار با تنی چند از خانواده معظم شهدا و جانبازان هم‌چنین در بازدید از بیمارستان لقمان حکیم سرخس بخش سی. تی. اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

نمایندگان رئیس‌جمهور مشکلات مردم را بررسی کردند |برپایی ۳۱ میز خدمت در مشهد

معاون رئیس‌جمهور روز پنجشنبه و در ادامه دومین روز از سفر خود هم‌چنین به شهرستان فریمان سفر می‌کند تا پس از دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در مراسم آیین کلنگ زنی پروژه مسکن ملی ۹۰۰ واحدی فریمان و افتتاح کارخانه پیستون ایران‌خودرو در شهرک صنعتی کاویان شرکت کند.

سفررییس سازمان محیط‌زیست به قوچان و درگز
علی سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست نیز روز چهارشنبه به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در سفر استانی هیئت دولت برنامه سفر به شهرستان‌های قوچان و درگز را در برنامه کاری خود داشت.

رئیس سازمان محیط‌زیست به‌منظور بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست استان خراسان رضوی، بازدید از صنایع و طرح‌های توسعه‌ای استان و نیز افتتاح چند طرح عمرانی و حضور در میز خدمت مردمی در نخستین سفر استانی رئیس‌جمهوری در سال جدید به این استان سفرکرده است.

حضور در میز خدمت مردمی و دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان و خانواده معظم شهدا، بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست، بازدید از صنایع و طرح‌های توسعه‌ای استان و نیز افتتاح چند طرح عمرانی از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه سلاجقه به استان خراسان رضوی است.

برپایی ۳۱ میز ارتباطات مردمی در مشهد
به گزارش خبرنگار بازار در نخستین روز از سفر ریاست جمهوری به مشهد مقدس هم‌چنین ۳۱ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در مشهد راه‌اندازی شد.

ادارات آموزش‌وپرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ستاد خبری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و هم‌چنین سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات، اداره کل تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فردوسی مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد، شهرداری مشهد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت گاز استان از جمله دستگاه هایی هستند که میز ارتباطات مردمی در آنها مستقر شده است.

تعدادی از این ادارات در مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه ای واقع در بلوار پیروزی و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محیط زیست، استاندارد، فرمانداری مشهد، جمعیت هلال احمر هم میز ارتباطات مردمی مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار شهروندان می‌توانند روز چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به دستگاه های مرتبط با موضوعاتی که در نظر دارند مراجعه کنند.

در این راستا شهروندان می‌توانند در خصوص مسایل مربوط به صندوق کارآفرینی امید و بانک مرکزی، امور اقتصاد و دارایی به مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال در بلوار سجاد و برای طرح مسائل مربوط به کمیته امداد نیز به مجتمع دستجردی واقع در خیابان جهاد مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha