۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
 کاهش مصرف بنزین پس از اصلاح قیمت در غرب مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد:

کاهش مصرف بنزین پس از اصلاح قیمت در غرب مازندران

چالوس - مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی غرب مازندران از کاهش مصرف فراورده های نفتی از جمله بنزین پس از اصلاح قیمت خبر داد.

تورج امانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فواید مدیریت مصرف انرژی و سوخت اظهار داشت: پس از اصلاح قیمت و افزایش نرخ بنزین شاهد کاهش میزان مصرف سوخت در منطقه هستیم.

وی با عنوان اینکه فراورده های نفتی از سرمایه های ملی به شمار می رود، شناسایی و ساماندهی خانوارهای فاقد گازخانگی را از جمله دلایل کاهش مصرف نفت سفید در منطقه بیان کرد و گفت: امسال تاکنون ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه مصرف شده است.

مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی غرب مازندران میزان کاهش و صرفه جویی نفت سفید را نسبت به مدت هشت ماه سال قبل ۲۷ درصد اعلام کرد و کاهش مصرف سوخت را از برنامه های این شرکت عنوان کرد.

وی به میزان مصرف CNG در منطقه چالوس نیز اشاره و کل میزان مصرف این فرآورده را از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ میلیون متر مکعب عنوان کرد.

امانی همچنین با اشاره به عرضه نفتگاز یورو ۴ در ۱۰ جایگاه غرب مازندران ادامه داد: در راستای عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی، این مهم، گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان‌های کشور به ویژه غرب استان مازندران است.

کد خبر: ۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha