۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
منطقه ویژه اقتصادی در کاشان احداث می شود | اجرای ۲۷۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان:

منطقه ویژه اقتصادی در کاشان احداث می شود | اجرای ۲۷۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی

کاشان - بگی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با اشاره به احداث منطقه ویژه اقتصادی در کاشان گفت: با تصمیم وزیر صمت تولیت این گونه زیرساخت ه قرار است به شرکت شهرک های صنعتی واگذار شود.

محمدجواد بگی در حاشیه سفر به کاشان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت های بالای صنعتی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: منطقه بزرگ کاشان بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی در ایران و دومین قطب این صنعت در کشور است و از این رو اهمیت این منطقه بیش از پیش هویدا است.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برای حل مشکلات صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان کاشان تلاش می کند، ابراز داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۶۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی برای شهرک های صنعتی کاشان تعریف شد که از این میان ۱۴۴ میلیارد تومان پرداختی محقق شد.

انجام ۲۵ درصد پروژه های عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان کاشان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۲۷۰ میلیارد پروژه عمرانی برای شهرک های صنعتی شهرستان کاشان تعریف شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ درصد پروژه های عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در سال در شهرستان کاشان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ تمام تعهدات شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در شهرستان کاشان محقق می شود، گفت: امیدواریم با همکاری نهادها و سازمان های خدمات رسان بتوانیم زیرساخت های لازم برای واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع شهرستان کاشان را هر چه زودتر فراهم کنیم.

بگی با اشاره به احداث منطقه ویژه اقتصادی در کاشان افزود: مجوز این منطقه با پیگیری های فراوان اخذ شد که البته با تصمیم وزیر صمت تولیت این گونه زیرساخت ها در سراسر کشور قرار است به شرکت شهرک های صنعتی واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه این مجموعه به عنوان یک پروژه مهم به همراه شهرک صنعتی امیرکبیر مدنظر شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان است، تاکید کرد: این منطقه به وسعت بیش از ۱۰۰ هکتار در حال آماده سازی و تامین زیرساخت های مورد نیاز است.

احداث ۳ شهرک در آران و بیدگل در سال جاری
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری قرار است سه شهرک و ناحیه در شهرستان آران و بیدگل تاسیس شود، گفت: شهرک تخصصی نمک های معدنی، ناحیه صنعتی ابوزیدآباد و شهرک صنعتی سفیدشهر از جمله این پروژه ها هستند که بعد از اخذ مجوزهای لازم تاسیس خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha