۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
صادرات کالا از بندر نوشهر ۱۳ درصد رشد یافت
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

صادرات کالا از بندر نوشهر ۱۳ درصد رشد یافت

نوشهر - مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رشد ۱۳ درصدی صادرات کالا طی سال قبل از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال ۱۴۰۰ در مجموع از رشد شش درصدی برخوردار بوده وغلات، کاغذ و مقوا، چوب و تخته، کانتینر و مواد نفتی از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر طی یک سال گذشته بوده است.

وی همچنین از رشد ۱۳ درصدی صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در این مدت خبر داد و گفت: محصولات کشاورزی، مواد معدنی، ماشین آلات و کانتینر از مهم ترین کالاهای صادراتی از بندر نوشهر به کشورهای همسایه در سال گذشته بوده است.

انزان پور با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند تصریح کرد:تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایمان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      چه فایده داره وقتی هیچ سودی نه واسه شهر داره نه واسه مردم اون شهر. فقط جز دردسر و کثیفی و دریا خواری، شهر خواری و ترافیک، دود کامیون و ... هیچ چیز دیگه ای واسه شهر نداره. تموم دردسراش واسه مردمه، سودشم واسه کسایی که تا حالا بندر نوشهر از نزدیک ندیدن.