۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
احتمال اصلاح قیمت «چین لینک» پیش از حرکت به سمت ۲۰ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال اصلاح قیمت «چین لینک» پیش از حرکت به سمت ۲۰ دلار

پیشرفت قیمت چین لینک طی ساعات گذشته تقریبا متوقف شده که می تواند فرصت خوبی برای ورود به بازار در زمان اصلاح قیمت این ارز پیش از حرکت به سمت ۲۰ دلار ایجاد نماید.

به گزارش بازار، علیرغم پیشرفت های نسبتا خوب ارز دیجیتال چین لینک در بازار رمز ارزها، قیمت این ارز اکنون نشانه‌هایی از ضعف حرکتی در مسیر صعودی را نشان می‌دهد که احتمالاً منجر به بازگشت قیمت به سطوح حمایت فوری خواهد شد. این نوسان نزولی به خریداران این امکان را می دهد که قبل از تحرک به سمت مراحل بعدی پیشرفت قیمت، بتوانند ورود خوبی به بازار داشته باشند.

تلاش چین لینک برای افزایش شتاب در تحرک قیمت
قیمت چین لینک، بر اساس الگوی حرکت قیمت آدم و حوا، یک دره V شکل به نام "آدم" و به دنبال آن یک پایین گرد به نام "حوا" بین ۲۲ فوریه تا ۲۲ مارس را ایجاد کرده است.

افزودن عمق این دره به نقطه شکست در ۱۵.۶۹ دلار، هدف ۲۰.۱۷ دلار را نشان می دهد. تا کنون، قیمت چینلینک حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است، اما در حال حاضر با توقف پیشرفت قیمت مواجه شده که منجر به عقب نشینی آن شده است.

احتمال اصلاح قیمت «چین لینک» پیش از حرکت به سمت ۲۰ دلار

این اصلاح احتمالاً قبل از ظهور یک مرحله جدید به سطح حمایت پایدار در ۱۵.۶۹ دلار ادامه خواهد داشت. همچنین مدل جهانی GIOM نشان می‌دهد که تقریباً ۲۶۰۰۰ آدرس که نزدیک به ۴۳.۵۲ میلیون توکن LINK را با قیمت ۱۸.۳۹ دلار خریداری کرده‌اند، حرکت به سمت نقاط بالاتر را با مشکل مواجه می‌کنند.

احتمال اصلاح قیمت «چین لینک» پیش از حرکت به سمت ۲۰ دلار


جالب اینجاست که خوشه پشتیبانی فوری تقریباً ۲۷ میلیون توکن LINK را با قیمت متوسط ۱۵.۶۰ دلار خریداری کرده اند.

علاوه بر این، مدل نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که در ۱۳.۵٪ شناور است نیز نشان می دهد که یک روند نزولی محتمل خواهد بود. این معیار برای سنجش میانگین سود/زیان سرمایه‌گذارانی که LINK را در ماه گذشته خریداری کرده‌اند، استفاده می‌شود.

افزایش ارزش ۱۳.۵ چین لینک درصدی نشان می دهد که بخش بزرگی از سرمایه گذاران روی این ارز در سود به سر می برند و اگر تصمیم به نقد کردن سود خود بگیرند، احتمالاً فشار فروش افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha