۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
تورم چندگانه ثمره تاخیر در انعقاد قراردادها| دولت از بیان قیمت تمام شده مسکن طفره نرود
رئیس انجمن انبوه سازان گلستان مطرح کرد؛

تورم چندگانه ثمره تاخیر در انعقاد قراردادها| دولت از بیان قیمت تمام شده مسکن طفره نرود

گرگان- مرتضوی، رئیس انجمن انبوه سازان گلستان با بیان این که تورم نتیجه تأخیر در انعقاد قراردادهای طرح جهش تولید مسکن است، گفت که دولت باید قیمت تمام شده را به صورت شفاف بیان کند.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در طرح جهش تولید مسکن، مردم نمی دانند قیمت تمام شده که مسکن در اختیار آنها قرار می‌گیرد چه میزان است اما انبوه سازان و سازندگان با توجه به شرایط موجود از این مسأله اطلاع دارند و آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردند ولی از طرف مقابل پالس مثبتی مشاهده نشد.

رئیس انجمن انبوه سازان گلستان افزود: مسئولان از بیان قیمت تمام شده مسکن در طرح جهش تولید پرهیز کرده و بیان نمی‌کنند که با چه قیمتی مسکن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مصاحبه‌هایی از طرف معاونت مسکن راه و شهرسازی منتشر و در آن عنوان می‌شود که قیمت هایی که اعلام شده، قیمت تمام شده نیست که این امر نقطه ضعف و آسیب بزرگ است که ما بعد از گذشت ۹ ماه از عمر دولت علی رغم شروع قابل قبول و تدوین چشم اندازه خوب برای بازار مسکن، امروز قیمت تمام شده را نمی دانیم.

مرتضوی متذکر شد: ما نباید از کنار این مسأله به سادگی عبور کنیم و امیدواریم سال جاری سال تثبیت قیمت ها بوده و قراردادها با توسعه گران و انبوه سازان منعقد شود.

رئیس انجمن انبوه سازان گلستان گفت: سال گذشته را برای اجرای پروژه ها و انعقاد قراردادها از دست دادیم و تمام این پروژه ها هم اکنون با تورم روبرو شده اند.

مرتضوی ادامه داد: این پروژه ها می توانستند از تورم ۹ ماهه عبور کرده و در فرآیند اجرا قرار بگیرند اما هم اکنون ما با تعلل به این پروژه ها آسیب زده ایم و آنها با تورم چندگانه روبرو هستند که این امر مورد نقد انبوه‌سازان است.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha