۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
تولیدکنندگان علیرغم فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی پای کار هستند
استاندار همدان:

تولیدکنندگان علیرغم فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی پای کار هستند

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه علیرغم فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی تولیدکنندگان پای کار هستند، گفت: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه بازرسی‌های پنهان و آشکار مجموعه نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، نقش موثری در کنترل بازار شب عید و ثبات قیمت‌ها داشت، اظهار کرد: مشکل خاصی در زمینه مهار قیمت‌ها، وفور کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، مرغ و تخم‌مرغ... و تأمین آن در بازار امسال وجود نداشت.

استاندار همدان ادامه داد: حل مشکل گرانی میوه در همدان یک مطالبه و خواست عمومی بود که با راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار برای عرضه کالا به شکل مستقیم و بی‌واسطه، نظارت بر انجام و اجرای قیمت‌های تعیین شده از سوی کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار، رفع شد.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با توجه اتفاقات منطقه‌ای و جهانی باید مراقب بود که برخی محصولات نظیر آرد از کشور خارج نشود، گفت: علیرغم فشارهای تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، تولیدکنندگان پای کار هستند، وظیفه ما نیز حمایت و پشتیبانی از آن‌ها است.

استاندار همدان با بیان اینکه تامین، توزیع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی به گونه‌ای انجام شد که در ایام پایانی سال، نه‌ تنها مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت بلکه، تولید مازاد نیز به استان‌های دیگر صادر می‌شد، گفت: نباید تصمیمات موجب دلسردی تولیدکنندگان شود.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در امر تولید، با درک صحیح از وضعیت تولیدکنندگان باید حساسیت‌ و دقت بیشتری داشته باشد افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با متخلفان به طور جدی و بر اساس قانون برخورد ‌کند.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha