۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
افزایش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| هدفگذاری فروشندگان روی ۰.۲۱ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| هدفگذاری فروشندگان روی ۰.۲۱ دلار

با افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازار، دوج کوین نیز پیشرفت های خوبی را ثبت کرده و می تواند در آینده ای نزدیک، به بالای ۰.۲ دلار صعود کند.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال دوج کوین از زمان ثبت بالاترین قیمت خود در ماه مه ۲۰۲۱ همواره در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است. این روند اما از هفته گذشته مانند سایر رمزارزهای بازار معکوس شده و در حال حاضر، هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد.

دوج کوین به پیشرفت خود ادامه خواهد داد
قیمت دوج کوین از ۳ مه ۲۰۲۱ چهار اوج پایین تر و پنج کف پایین تر ایجاد کرد. اتصال این نقاط نوسان با استفاده از خطوط روند منجر به تشکیل گُوِه در حال سقوط می شود. نمودارهای فنی و الگوهای حرکت قیمت، نشانگر یک صعود ۷۵ درصدی تا ۰.۲۱۶ دلار هستند که با اضافه کردن فاصله بین اولین نوسان بالا و پایین به نقطه شکست به دست می‌آید.

جالب اینجاست که قیمت دوج کوین در ۲۱ مارس از خط روند بالایی گوه در حال سقوط در ۰.۱۲۳ دلار عبور کرد. از آن زمان، قیمت دوج کوین ۲۱ درصد افزایش یافته و هفته فعلی را با کندل های سبز آغاز کرده که نشان دهنده افزایش بیشتر قیمت در آینده نزدیک است.

افزایش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| هدفگذاری فروشندگان روی ۰.۲۱ دلار


در حالی که همه چیز از منظر فنی مثبت به نظر می رسد، با اینحال، تعداد سرمایه گذاران بلندمدت یا دارندگانی که دوج کوین را برای بیش از یک سال نگه می دارند نیز علیرغم عملکرد ضعیف این ارز دیجیتال محبوب طی شش ماه گذشته، در حال افزایش است.

تعداد این سرمایه گذاران از ۱.۷ میلیون آدرس به ۲ میلیون از سال ۲۰۲۰ افزایش یافته که نشان دهنده افزایش ۱۷ درصدی و علاقمندی این دارندگان به سطوح قیمت فعلی است.

افزایش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| هدفگذاری فروشندگان روی ۰.۲۱ دلار

جالب اینجاست که معامله گرانی که اغلب دوج کوین را برای کمتر از یک سال نگه می‌دارند نیز از ۱.۹۲ میلیون در مارس ۲۰۲۱ به ۲.۰۵ میلیون در مارس ۲۰۲۲ افزایش یافته‌اند. با این حال، بین ۹ مارس و ۲۸ مارس، به نظر می‌رسد بخش بزرگی از این سرمایه‌گذاران از موقعیت خود خارج شده‌ و این تعداد اکنون به ۱.۶۴ میلیون کاهش یافته است.

صرف نظر از چشم انداز بسیار صعودی قیمت دوج کوین، اگر این ارز سودهای هفته گذشته را خنثی کند، چشم انداز نزولی در انتظار آن خواهد بود.

اما بسته شدن هفتگی کندل قیمت زیر ۰.۱۱ دلار، تز صعودی قیمت دوج کوین را باطل می کند. این امر، ادامه مسیر را برای دوج کوین باز کرده و تقیمت را تا سطوح پایین تر مانند ۰.۰۸۷ دلار کاهش خواهد داد.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      4 0
      بلاخره چی شد میره بالا یا میاد پائین اگه تشخیص این باشه که ما هم میدونستیم یا میره بالا یا میاد پائین دیگه?