۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
 ۱۲ هزار تن کالای اساسی ویژه ماه رمضان در مازندران توزیع می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۱۲ هزار تن کالای اساسی ویژه ماه رمضان در مازندران توزیع می‌شود

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان حدود ۱۲ هزار تن کالای اساسی در استان توزیع می‌شود.

 حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه کمبودی از نظر توزیع اقلام اساسی در مازندران وجود ندارد، گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر اقلام اساسی نظیر برنج، شکر، گوشت و مرغ، روغن و خرما در مجموع به میزان حدود ۱۲ هزار تن درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند، گفت: ذخایر اساسی به میزان مورد نیاز در استان وجود دارد و مشکلی در این حوزه نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به رصد روزانه بازار و اصناف، از واحدهای صنفی خواست نسبت به رعایت فاصله اجتماعی برای پیشگیری از کنترل و مهار کرونا توجه و نسبت به دریافت کد بهداشتی اقدام کنند.

قوانلو با بیان اینکه از فعالیت اصناف بی توجه به موازین بهداشتی جلوگیری می شود، یادآور شد: دستگاه های مختلف و بازرسان صنعت نسبت به رصد روزانه بازار اقدام و با تخلفات برخورد می کنند و تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد بهداشتی و داروخانه متخلف جریمه شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره افزایش قیمت نان نیز گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در حال حاضر افزایش قیمت نان تا بعد از شرایط کرونا منتفی شده است.

کد خبر: ۱۴٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha