۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
ترافیک در راه های استان سمنان پرحجم اما روان است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان:

ترافیک در راه های استان سمنان پرحجم اما روان است

سمنان- منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: همزمان با هشتمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۱ ترافیک در راه های استان پرحجم اما روان است .

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت راه های استان همزمان با هشتمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۱ بیان کرد: ترافیک در محورهای استان به خصوص کریدور اصلی تهران به مشهد و بالعکس همچنین محورهای دامغان به ساری و شاهرود به آزاد شهر پرحجم اما روان گزارش شده است.

وی افزود: هم اکنون تردد در محورهای اصلی استان سمنان بدون گره ترافیکی خاصی در حال انجام است و تنها در ورودی و خروجی شهرها تراکم خودروها را شاهد هستیم.

ضرورت برنامه ریزی برای بازگشت از سفر نوروزی
مدیرکل راهداری استان سمنان با بیان اینکه با آغاز نخستین موج بازگشت مسافران، مسیر بازگشت از سمت مشهد به تهران نیز پر ترافیک شده است، تاکید کرد: در شش روز اول فروردین ماه نزدیک به هفت میلیون تردد در راه های استان به ثبت رسیده است.

منصور کیایی با بیان اینکه مسافران نوروزی برای بازگشت خود از سفر به گونه ای برنامه ریزی کنند که به ترافیک روزهای پایانی تعطیلات برخورد نکنند، افزود: استراحت ۱۵ دقیقه ای به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی در محورهای استان سمنان از جمله مهمترین توصیه های ما به مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه اطمینان از سلامت خودرو از دیگر اقداماتی است که مسافران نوروزی باید به واسطه فاصله طولانی بین شهرهای استان مد نظر قرار دهند، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای میزبانی مسافران در استان اندیشیده شده است همچنین از مراکز گردشگر پذیری استان بازدید هایی صورت می گیرد تا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با مقابله کرونا، بهترین خدمات نیز به مردم ارائه شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha