۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت | صدها شرکت دانش‌بنیان در پارس جنوبی فعالند
مدیر عامل پارس جنوبی:

بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت | صدها شرکت دانش‌بنیان در پارس جنوبی فعالند

بوشهر- اسدی مدیر عامل پارس جنوبی از بومی‌سازی تجهیزات پیچیده صنعت نفت توسط متخصصان داخلی خبر داد و گفت: صدها شرکت دانش بنیان در پارس جنوبی برای مقابله با جنگ اقتصادی حضور فعال دارند.

سخاوت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در هشتم فروردین ۱۳۹۰ با سفر به عسلویه، این روز را در صنعت نفت ایران جاودانه کردند و امیدوارم بتوانیم منویات رهبری را به طور کامل اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی افزود: امروز کارگران و کارکنان و مدیران پارس جنوبی و صنعت نفت با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب در مسیر خودکفایی کشور گام‌های بلندی برداشته‌اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری هستیم.

مدیر عامل پارس جنوبی از حضور صدها شرکت دانش‌بنیان داخلی در پارس جنوبی برای مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر صدها شرکت دانش بنیان با توان تخصصی دانشمندان و پژوهشگران بومی، برای مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی در برابر دشمنان ایستاده‌اند و چرخ‌های صنعت نفت را با قدرت به حرکت در می‌آورند.

اسدی از بومی‌سازی تجهیزات پیچیده صنعت نفت توسط متخصصان داخلی خبر داد و تصریح کرد: این مهم سبب شده که پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها بدون توقف در مسیر موفقیت حرکت کنند.

وی یادآور شد: حجم صادرات غیر نفتی روز به روز افزایش یافته و تولیدات مختلفی در پارس جنوبی داریم که از پایانه‌های صادراتی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به اقصی‌نقاط جهان صادر می‌شوند.

مدیر عامل پارس جنوبی از استقرار ۵۳ فاز پالایشگاهی و پتروشیمی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: این مجموعه شامل ۲۸ پالایشگاه و ۲۵ مجتمع بزرگ پتروشیمی است که در جنوب استان بوشهر فعال است و در سالی که به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده باید نسبت به تقویت شرکت‌های دانش بنیان اهتمام ورزیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha