۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
بزرگترین مجموعه بیمه تکمیلی را فراهم کرده ایم
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بزرگترین مجموعه بیمه تکمیلی را فراهم کرده ایم

قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید ضمن اشاره به وجود بزرگترین مجموعه نقاهتگاهی و آسایشگاهی برای بیماران اعصاب و روان در بنیاد شهید گفت: طبق قانون بزرگترین مجموعه بیمه تکمیلی را فراهم کرده ایم.

به گزارش بازار، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ضمن اشاره به وجود بزرگترین مجموعه نقاهتگاهی و آسایشگاهی برای بیماران اعصاب و روان در بنیاد شهید گفت: طبق قانون بزرگترین مجموعه بیمه تکمیلی را فراهم کرده ایم.

توسعه سلامت الکترونیک و نظام ارجاع در بنیاد شهید و امور ایثارگراندکتر قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره بر لزوم توسعه سلامت الکترونیک و نظام ارجاع اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ با وجود منابع ۳۵۰۰ میلیارد تومانی، ۶۷۰۰ میلیارد تومان هزینه داشتیم که برای رفع این بدهی‌ها به سمت تنظیم سامانه الکترونیک می‌رویم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: عمده خدمات بنیاد شهید از بخش خصوصی تامین می‌شود و برای ساماندهی هزینه‌های سلامت در حال ایجاد تغییرات ساختاری و مدیریتی و تفاهم با وزارت بهداشت هستیم، خانه‌های ایثار را به مراکز درمانی تبدیل خواهیم کرد و تعداد تخت‌های روانپزشکی را تا ۳۰۰۰ تخت افزایش می‌دهیم.

قاضی زاده هاشمی ضمن اشاره به وجود ۶۰ هزار بیمار اعصاب و روان و ۲۰۰ هزار جانباز در کشور گفت: پیشنهاد دادیم دوره‌های PTSD برای متخصصین ارائه شود که برای درمان عوارض ناشی از جنگ در این حوزه موثر خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha