۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
 تا پایان هفته بار ترافیکی سنگین خواهد بود
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور:

تا پایان هفته بار ترافیکی سنگین خواهد بود

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: پلیس برای جاده‌های استان‌های شمالی کشور تا پایان هفته، بار ترافیکی سنگین را پیش بینی کرده است.

به گزارش بازار، سرهنگ شیرانی افزود: افزایش سفرهای نوروزی امسال باعث شده است شرایط بعضی از جاده‌ها به علت افزایش تردد متفاوت از روزهای قبل باشد که عمده این سنگینی و بار ترافیک منتهی به استان‌های شمالی است.

وی گفت: هم اکنون در جاده هراز، فیروزکوه، چالوس و آزاد راه تهران - شمال و همچنین آزاد راه رشت - قزوین و در مقاطعی مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب سنگینی بار ترافیک را داریم و تحلیل آمار تردد نشان می‌دهد بیشترین امار تردد، در روز پنجم فروردین صورت گرفته و از روز ششم فروردین در جاده‌های کشور روند کاهش سفرهای نورزوی را شاهد بودیم.

وی افزود: در بعضی از استان‌های شمالی کماکان ازدحام مسافر و خودروها وجود دارد و پیش بینی ما برای جاده‌های استان‌های شمالی این است که تا پایان هفته سنگینی بار ترافیک را خواهیم داشت.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برنامه پلیس این است که در صورت لازم در برخی از این جاده‌ها محدویت ایجاد کند و با یکطرفه کردن به سمت شمال و جنوب از بار ترافیکی بکاهد.

سرهنگ شیرانی افزود: پیش بینی سازمان هواشناسی براین است که تا پایان این هفته نا پایداری جوی در اکثر جاده کشور وجود دارد که در استان‌های جنوبی این ناپایداری به صورت وزش باد شدید، بروز گرد و غبار غلیظ و نهایتا کاهش میدان دید رانندگان است که نیاز است احتیاط بیشتر در این مسیرها صورت بگیرید.

وی در خصوص وضعیت جوی استان‌های شمالی پیش بینی کرد در استان‌های شمال و شمال غربی بارش پراکنده خواهد بود که باعث افزایش لغزندگی محورها میشود و هموطنان باید با توجه به آمار نگران کننده تصادفات حتما با احساس مسئولیت بیشتر در این ایام در سطح جاده تردد کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha