۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
هدف گذاری کوتاه مدت سرمایه گذاران سولانا برای ۱۱۵ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

هدف گذاری کوتاه مدت سرمایه گذاران سولانا برای ۱۱۵ دلار

با افزایش قیمت ارز دیجیتال سولانا طی روزهای گذشته، اکنون تحلیلگران معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال می تواند برای کوتاه مدت تا ۱۱۵ دلار بالا برود.

به گزارش بازار، عبور آلتکوین سولانا از ۱۰۰ دلار، قیمت این ارز دیجیتال را در یک نقطه شکست احتمالی روند زولی خود قرار داده و البته همکاری جدید سولانا با غول بازی های آنلاین «کرفتون» یکی از عوامل افزایش قیمت آلت کوین طی روزهای گذشته محسوب می شود.

قیمت سولانا طی هفته گذشته نزدیک به ۱۲ درصد افزایش داشته است. در حال حاضر، این آلت کوین یک روند صعودی را آغاز کرده و سودهای دو رقمی را برای سرمایه گذاران خود به ثبت رسانده که به امید صعودی شدن بازار آن در میان سرمایه گذاران دامن می زند. یکی از تحلیلگران وب سایت InvestAnswers روز گذشته با ارائه تحلیل جدید، نسبت به افزایش قیمت سوالانا طی روزهای آتی ابراز امیدواری و خوشبینی کرده است.

وی با شرکت در یک برنامهویدئویی در شبکه یوتیوب، گفت که به آینده سولانا به عنوان قاتل اتریوم خوش بین بوده و معتقد است که این آلت کوین در مسیر غلبه بر مقاومت و هدف قرار دادن ۱۵۰ دلار است.

وی در سخنان خود تاکید کرد: اگر قیمت اتریوم به بالای ۴ هزار دلار برسد، قطعا شاهد افزایش قیمت بیشتر سولانا و حرکت این ارز به سمت ۱۵۰ دلار خواهیم بود.

در شبکه سولانا نیز اتفاقات مهم و مثبتی رخ داده رخ داده و همانطور که گفته شد، شرکت «کرفتن» به عنوان غول بازی کره جنوبی، برای توسعه بازی های مبتنی بر بلاکچین خود با سولانا قرارداد تجاری امضا کرده است؛ موضوعی که می تواند تا حد زیادی بر قیمت سولانا طی روزهای آینده تاثیر مثبتی داشته باشد.

شرکت کرفتن به خاطر بازی ویدئویی پرفروش خود یعنی PUBG به شهرتی جهانی رسید و اکنون به ساخت بازی های بلاکچینی روی آورده است. این غول بازی سازی کامپیوتری همچنین در حال کار بر روی ساخت یک بازی بلاکچینی جدید مبتنی بر درآمد حاصل از بازی (P۲E) برای توسعه شبکه Web۳ خود است.

بر اساس قرار داده امضا شده میان دو طرف، سولانا و کرفتن برای توسعه و اجرای بازی های مبتنی بر بلاک چین و NFT وارد یک رابطه همکاری طولانی مدت شده اند.

تحلیلگران معتقدند که بسته شدن قیمت سولانا در محدوده بالای ۱۰۰ دلار، خط میانی کانال رگرسیون خطی، برای این آلت کوین صعودی خواهد شد و در نتیجه، قیمت سولانا می تواند تا پیش از برخورد با مقاومت ۱۱۵ دلار خود، به افزایش قیمت فعلی ادامه دهد.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha