۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال بخش صمت گلستان
سرپرست سازمان صمت گلستان خبر داد؛

تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال بخش صمت گلستان

گرگان- حسن زاده، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه رصد، بخش صنعت، معدن و تجارت گلستان در سال ۱۴۰۰ موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده شده است.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه رصد، بخش صنعت، معدن و تجارت گلستان در سال ۱۴۰۰ موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده شده است.

سرپرست سازمان، صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال گذشته سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان متعهد به ایجاد ۱۰ هزار و ۱۰۰ شغل از مجموع ۳۰ هزار شغل پیش بینی شده برای کل استان بود که در پایان موفق به ثبت ۱۰ هزار و ۴۵۷ شغل شد.

وی افزود: براین اساس بخش صنعت، معدن و تجارت استان موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده در سامانه رصد طی سال ۱۴۰۰ شده است.

به گفته حسن زاده، براساس هدف پیش بینی شده، طی سال گذشته سهم بخش صنعت، معدن و تجارت از کل اشتغال پیش بینی شده استان ۳۳.۶۷ درصد بود که در نهایت ۳۴.۸۶ درصد از اشتغال ایجاد شده در استان توسط این بخش محقق شده است.

سرپرست سازمان، صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز امیدواری کرد، در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده، با تلاش و همتی مضاعف و حرکت به سمت تحقق شعار سال، گام بلندی برای رفع معضل بیکاری در استان برداشته شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha