۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
نیاز به ۴ هزار میلیارد تومان برای حمایت از بیمه شدگان
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان عنوان کرد

نیاز به ۴ هزار میلیارد تومان برای حمایت از بیمه شدگان

زنجان- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: نیاز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای تامین سهم دولت برای حمایت از بیمه شدگان، چهار هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار، بیت الله برقراری ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان زنجان،گفت: این صندوق در کشور تحت پوشش قرار دادن اقشار محروم و کم برخوردار جامعه برای تامین آینده آنها را هدف مهم خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه هشت میلیون نفر از جامعه هدف در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاها تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی و عشایر هستند، اظهار داشت: این صندوق ۱۶۰ هزار نفر در کشور مستمری بگیر دارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، صندوق جوانی است و ثبات و پایداری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هدف مهم این صندوق است.

برقراری تاکید کرد: برای سال ۱۴۰۱، دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین حق بیمه بیمه شدگان اختصاص داد که این رقم نسبت به سال گشته ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دارد.

وی با بیان اینکه نیاز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای تامین سهم دولت برای حمایت از بیمه شدگان، چهار هزار میلیارد تومان است، ابراز داشت: طی سال گذشته ۳۰۰ هزار نفر در قالب تعاونی های مشاغل فصلی و ساختمانی تحت پوشش قرار گرفتند.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha