۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
ترافیک روان در جاده‌های استان سمنان/ تردد بدون مشکل انجام می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

ترافیک روان در جاده‌های استان سمنان/ تردد بدون مشکل انجام می‌شود

سمنان- منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ترافیک روان و کم حجم در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: خودروها بدون هیچ مشکلی در جاده‌های استان تردد می‌کنند.

احسان منصور کیایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین شرایط راه های استان سمنان همزمان با هفتمین روز سال نو، بیان کرد: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان به صورت روان در جریان است و ترافیک سبکی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جاده ها بدون مشکل خاصی میزبان خیل مسافران نوروزی به خصوص موج اول بازگشت از شهر مشهد مقدس هستند، ابراز کرد: مسافران نوروزی حتما دقت داشته باشند که در شهرهای استان استراحت کافی را داشته و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

مدیرکل راهداری استان سمنان با بیان اینکه ترافیک روانی در جاده های استان حاکم است، گفت: نظارت بر جاده ها توسط ۶۰ اکیپ در تمام استان صورت می گیرد تا در صورت بروز مشکل احتمالی، به مسافران خدمت رسانی شود.

منصور کیایی از بازرسی و رصد اتوبوس‌ها و خودروهای حمل و نقل عمومی نیز در استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: با هر نوع تخلف شامل پروتکل‌های بهداشتی، اضافه دریافت هزینه، فقدان خدمت رسانی مطلوب و ... برخورد می‌شود همچنین رانندگان اتوبوس باید برای اقامه نماز توقف داشته باشند.

به گزارش بازار، پیش بینی می‌شود هرچه به روزهای پایانی تعطیلات نوروز نزدیک شویم، میزان ترافیک در محورهای استان به خصوص از سمت مشهد به تهران سنگین‌تر شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha