۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
اسکان ۷۲ هزار مسافر در مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی
مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد؛

اسکان ۷۲ هزار مسافر در مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، گفت: از ۲۵ اسفندماه تا امروز ۷۲ هزار و ۶۰۰ نفر مسافر در مراکز اقامتی استان اسکان یافته‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه تا امروز ۷۲ هزار و ۶۰۰ نفر مسافر در مراکز اقامتی استان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: در استان ۱۲ هزار تخت اقامتی استاندارد در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها وجود دارد که در این ایام براساس آمار سامانه جانا، میانگین اشغال هتل‌های استان تا این لحظه ۶۷ درصد است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در خصوص آمار بازدید از موزه‌ها و سایت‌های تاریخی استان نیز گفت: سامانه الکترونیکی دریافت بلیط این مراکز به سامانه ایران من متصل هستند که با ورود کد ملی اگر فردی ۲ دُز واکسن خود را دریافت نکرده باشد امکان ورود به موزه‌ها و سایت‌های تاریخی وجود ندارد؛ بر این اساس مجموع فروش بلیط موزه‌ها تا ۵ فروردین، ۵۰ هزار و ۸۸۹ نفر بوده که به نسبت مشابه سال گذشته ۲۷۶ درصد افزایش فروش بلیط داشته‌ایم.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha