۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۱۵۰ تن شکر در انبارهای زنجان ذخیره شد
مدیرعامل شرکت غله زنجان:

۱۵۰ تن شکر در انبارهای زنجان ذخیره شد

زنجان - مدیرعامل شرکت غله زنجان با بیان اینکه شکر مورد نیاز استان در انبارها ذخیره شده است، گفت: ۱۵۰ تن شکر با قیمت پنج هزار و ۹۰۰ تومان برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان اقلام خوراکی و اساسی مردم برای ماه مبارک رمضان را تهیه کرده است، گفت: برنج و شکر طرح ماه مبارک رمضان در انبارهای استان موجود است و کمبودی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: برنامه لازم انجام شده و شکر و برنج به انبارهای زنجان انتقال و ذخیره شده است ولذا مباشرین از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شوند این مقدار کالا در بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: طرح تامین، عرضه و نظارت بر کالای عمومی مردم در ایام ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، ابلاغ شده که این طرح از ۳۰ فروردین تا سوم خرداد سال‌جاری  تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

ایزدی ابراز کرد: شکر مورد نیاز استان در انبارها ذخیره شده است و در این میان ۱۵۰ تن شکر با قیمت پنج هزار و ۹۰۰ تومان برای این ایام پیش بینی شده است. 

وی با بیان اینکه برنج خارجی هم با قیمت مناسب به مردم  در زنجان عرضه خواهد شد و مشکلی از بابت شکر و برنج در استان وجود ندارد، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، برنج هندی با قیمت هشت هزار تومان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۱۴٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha