۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
بودجه کشور ۳۰ درصد افزایش یافت| همخوانی درآمد و مصرف در بودجه
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

بودجه کشور ۳۰ درصد افزایش یافت| همخوانی درآمد و مصرف در بودجه

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش مجلس و در راستای ارتقای کیفی و کمی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، بودجه در همه بخش‌ها حداقل ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر خانی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری شاهرود که برای اولین بار در سال جدید به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان تشکیل جلسه داد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با تلاش مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه سال جاری در تمام بخش ها دست کم ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نگاه مجلس شورای اسلامی این بود که فشار کمتری به مردم وارد شود، ابراز کرد: سعی کردیم تا بودجه به سمت تولید، اشتغال و عمران سوق پیدا کند تا شاهد اتفاقات بهتری در زمینه اقتصادی کشور باشیم.

نماینده شاهرود و میامی و عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه امسال همچنین تا جای ممکن از اختصاص بودجه در حوزه‌هایی که به نفع کشور نبود، جلوگیری شده است تا بتوانیم فرم بهتر و کاراتری به بودجه ببخشیم، بیان کرد: همخوانی درآمد و مصرف در بودجه ۱۴۰۱ سبب شد تا ۹۰ درصد این بودجه در مسیر واقعی خود قرار گیرد.

خانی با بیان اینکه در حوزه شهرستانی نیز شاهد افزایش خوبی در بودجه های شاهرود و میامی بوده ایم، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی در سال جاری برای تحقق بودجه ها و اختصاص آنها بکوشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی دولت با مجلس شورای اسلامی و خواست مجلس برای کمک به دولت از مهمترین اتفاقاتی بود که در سال گذشته در کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی رخ داد، تاکید کرد: حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی از جمله مهمترین اقداماتی بود که با همراهی دولت و مجلس در سال گذشته صورت گرفت.

عضو خانه ملت با بیان اینکه برخی در سال گذشته حقوق های بسیار زیادی می گرفتند، افزود: در شرکت های دولتی شاهد بودیم که برخی ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان حقوق می گرفتند لذا مجلس به این موضوع ورود کرد و سقف حقوق ها ۳۵ میلیون تومان اعلام شد.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha