۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در قم
استاندار قم خواستار شد؛

ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در قم

قم- شاهچراغی، استاندار قم با اشاره به نقش و اهمیت گردشگری زیارتی در اقتصاد استان قم، خواستار حمایت بیش از پیش از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه شد.

به گزارش بازار، سیدمحمد تقی شاهچراغی در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم طی سخنانی بیان کرد: آمار تردد در ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی قم از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی تصریح کرد: در کنار رفع نقاط حادثه‌خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.

استاندار قم با اشاره به خدمات و آماده‌باش کامل سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری قم در ایام پایانی سال گفت: به دلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی هماهنگی‌های مطلوبی از چند ماه گذشته شکل گرفته و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

شاهچراغی با تأکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در قم، یادآور شد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha