۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
بهترین ترفندهای بازی فری فایر

بهترین ترفندهای بازی فری فایر

گارنا فری فایر (Garena Free Fire) جزو بهترین بتل رویال‌هایی است که برای کاربران سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی‌اواس منتشر شده است.

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: گارنا فری فایر (Garena Free Fire) جزو بهترین بتل رویال‌هایی است که برای کاربران سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی‌اواس منتشر شده است. این بازی به رکورد ۸۰ میلیون کاربر آنلاین در یک روز در سال ۲۰۱۹ رسید تا نام خود را در میان بتل‌ رویال‌های دیگر مانند پابجی و کال‌ اف دیوتی موبایل برجسته کند. علاوه بر امکان خرید جم فری فایر، برای برنده شدن در بازی فری فایر باید به دنبال ترفندهایی باشید که با آن‎ها بتوانید به عنوان آخرین بازمانده مپ شناخته شوید. از این ترفندها می‌توان به بالا بردن توانایی‌های تیراندازی خود اشاره کرد. به هر حال مهم‌ترین عامل پیروزی مهارت به علاوه شانس است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی ترفندهای بازی فری فایر بپردازیم.

بهترین ترفندهای بازی فری فایر

گارنا فری فایر (Garena Free Fire) جزو بهترین بتل رویال‌ها است.

آشنایی کلی با بازی فری فایر

بازی Garena Free Fire در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به بهترین و معروف ترین بازی موبایل در صنعت گیم تبدیل شد و جایزه “بهترین بازی” را از Google Play در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد. ماه می سال ۲۰۲۰، این بازی با بیش از ۸۰ میلیون بازیکن روزانه در سطح دنیا، رکورد داشته است. از نوامبر ۲۰۱۹، بازی گارنا فری فایر یک میلیارد دلار در کل جهان فروش داشته ‌ هم اکنون به رکورد بیشترین دانلود در جهان رسیده است.

بازی فری فایر تنها به صورت آنلاین، قابل بازی کردن است که از دیدگاه سوم شخص می‌توانید با جنگ با دیگر پلیرها بروید. در این بازی حدود ۵۰ پلیر در همان ابتدا با هواپیما وارد جزیره می‌شوند و آزاد هستند که در هر نقطه از نقشه فرود بیایند.

ترفندهای بازی فری فایر

برنده شدن در بازی فری فایر نیازمند آگاهی به یک سری ترفندهایی است که مهارت‌های بازی شما را تقویت می‌کند. این ترفندها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از دیگر پلیرهای حاضر در نقشه پیشی بگیرید. در ادامه بخش به بررسی ترفندهای بازی فری فایر می‌پردازیم.

بهترین ترفندهای بازی فری فایر


بررسی ترفندهای بازی فری فایر

لوت کردن در فضای باز ممنوع

لوت کردن یا همان جمع‌آوری وسایل مورد نیاز مانند اسلحه در بازی فری فایر یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به صورت سریع در همان ابتدای بازی صورت گیرد. با مرور زمان و کشتن دشمنان برای این که بتوانید از لوت پلیرهای دیگر بهره‌مند شوید، نباید در فضای باز یا به اصطلاح اپن فیلد قرار گیرید.

فضاهای اپن فیلد به فضاهایی گفته می‌شود که شما بدون کاور در منطقه هستید که تقریبا از تمامی جهات قابل رویت می‌باشد. در این صورت شما در فضای باز هستید که به راحتی پلیرهای دیگر می‌توانند شما را مشاهده کنند و به سمت‌تان شلیک کنند. بنابراین برای این که به یک هدف آسان برای کشتن تبدیل نشوید، همواره از مسیرهایی حرکت کنید که در زاویه دید برتری نسبت به رقبای خود قرار گیرید.

استفاده از قابلیت Default aim precision

در صورتی که جزو پلیرهایی هستید که در بازی فری فایر نشانه‌گیری ضعیفی دارند، حتما باید قابلیت Default aim precision خود را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه در بخش تنظیمات ( معمولا به صورت خودکار فعال است) می‌توانید نشانه خود را بهتر بر روی دیگر پلیرها قرار دهید. البته پیشنهاد می‌شود که بازی کردن را بدون قابلیت Default aim precision تست کنید تا در میان تاپ پلیرهای دنیا قرار گیرید.

بهترین ترفندهای بازی فری فایر

قابلیت Default aim precision در بازی گارنا فری فایر

برای این که بتوانید نشانه‌گیری خود را بهتر کنید، باید سه کار در بازی فری فایر انجام دهید. این سه کار شامل: تمرین، تمرین و باز هم تمرین می‌شوند. بسیار از کاربران این بازی برای این که بتوانند نشانه‌گیری خود را بهتر کنند سعی می‌کنند در مناطقی که امن است، به سمت اشیای کوچک تیراندازی کنند. با تکرار این کار می‌توانند هد شات‌های زیادی در بازی بگیرند.

تغییر تنظیمات سنسیویتی برای بهتر بازی کردن

یکی از مهم‌ترین ترفندهای بازی فری فایر که باعث می‌شود در بازی‌های بتل رویال برنده شوید، سریع بودن واکنش شما به محض شلیک شدن تیر است. این ترفند کاملا به تنظیمات حساسیت بازی شما بستگی دارد. از همین ابتدا باید اشاره کنیم که تنظیمات Sensitivity کاملا شخصی است و پیشنهاد می‌شود از تنظیمات دیگران مانند پلیرهایی که در یوتیوب ویدئو می‌گذارند، استفاده نکنید. البته می‌توانید از تنظیمات دیگران الگوبرداری کنند اما کپی کردن دقیق تنظیمات اصلا مناسب نیست. زیرا در هر موبایل تنظیمات سنسیویتی باید نسبت به سخت‌افزار گوشی باشد و باید پلیر با آن تنظیمات راحت باشد.

بهترین ترفندهای بازی فری فایر

تنظیمات حساسیت بازی Garena Free Fire

سبک‌های بازی پلیرها در فری فایر

بازی Free fire یک بازی تیراندازی چند نفره فریمیوم برای دستگاه‌های iOS و اندروید است. شما یک هدف بسیار ساده و سرراست در این بازی دارید: در یک نبرد به شدت خشن، دیگر بازیکنان را بکشید تا زمانی که در نهایت تنها خودتان باقی بمانید. هیچ داستان یا پوشش علمی تخیلی فانتزی دیگری در مورد این گیم وجود ندارد. شما تنها باید به انسان‌های دیگر در یک محیط بسیار واقعی شلیک کنید و در ازای انجام این کار پاداش دریافت خواهید کرد.

در کنار ترفندهای فری فایر جهت برنده شدن، در این بازی باید یک سبک برای خود انتخاب کنید. سبک بازی شما در فری فایر کاملا به توانایی‌های شما بستگی دارد. به عنوان مثال پلیرهایی که تازه کار هستند، باید تا حد امکان از درگیری‌ها دوری کنند.

به طور کلی دو سبک بازی راش یا تهاجمی و کمپ یا حالت دفاعی وجود دارد. اگر بخواهیم بردن را تنها معیار در بازی فری فایر قرار دهیم و از دیگر عوامل مانند کشتن پلیرهای زیاد صرف نظر کنیم، بهترین سبک بازی، کمپ کردن در مناطق امن و به آرامی به سمت مرکز زون حرکت کردن است. اما با این سبک مهارت بازی شما پیشرفت خاصی نخواهد کرد.

در سبک دوم یعنی راش، تنها معیار شرکت در درگیری‌ها و بالا بردن هیجان بازی است. در صورتی که قصد دارید مهارت خود را در بازی فری فایر افزایش دهید، باید پس از لوت کردن به مدت پنج دقیقه به دنبال پلیرهای دیگر بروید. باید بدانید که سبک بازی راش، سبک بازی بهترین پلیرهای دنیا است.

بهترین ترفندهای بازی فری فایر

سبک های بازی پلیرها در بازی Garena Free Fire

آخرین بازمانده در مپ‌های فری فایر باشید

در نهایت باید گفت بازی free fire همانند بسیاری دیگر از بازی‌های تیراندازی و ماموریتی در کنار هیجانی که دارند دارای محتوای نسبتا خشنی نیز هست. بازی فری فایر یک بازی محبوب در جهان است و با وجود سابقه کمی که دارد توانسته نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب کند و امروزه بازیکنان زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. ویژگی‌هایی همچون نصب رایگان، یادگیری آسان و جذابیت‌های گرافیکی و شخصیت‌های ویژه‌ی آن، ویژگی‌های مثبتی در این بازی هستند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. برای خرید جم فری فایر با تضمین قیمت و بهترین پشتیبانی از سایتهای معتبر خرید جم استفاده کنید.

برگرفته از فروشگاه آنلاین آی گیم (https://igame.ir)

کد خبر: ۱۴۲٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha