۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
خرید مستقیم و راحت جم فری فایر فقط با آیدی

خرید مستقیم و راحت جم فری فایر فقط با آیدی

یکی از معروف ترین بازی های سبک بتل رویال گارنا فری فایر است که به دلیل تفاوت های خود با سایر بازی های این سبک، طرفداران خاصی دارد.

به گزارش بازار، یکی از معروف ترین بازی های سبک بتل رویال گارنا فری فایر است که به دلیل تفاوت های خود با سایر بازی های این سبک، طرفداران خاصی دارد. در این بازی نیز مثل هر بازی جنگی دیگر تنها راه پیروزی مرگ سایر کاراکترها و اجتناب از مردن در بازی است. به این منظور استفاده از تجهیزات و قدرت های برتر حرف اول را در بازی می زند. از سویی دیگر اغلب تجهیزات سطح بالای بازی با جم فری فایر قابل تهیه است. اما سوال اساسی این است که برای خرید راحت و مستقیم جم فری فایر چه کارهایی باید انجام دهیم؟

جم فری فایر و کاربردهای آن

جم فری فایر ارز اختصاصی بازی گارنا فری فایر است که پول درون برنامه ای قابل خریداری این بازی را تشکیل می دهد. در بازی فری فایر سکه هم معامله می شود که با جم قابل خریداری است. ممکن است در یک سایت جم فری فایر با عنوان الماس فری فایر نیز معرفی شود. اگرچه داشتن کاراکتر در این بازی حائز اهمیت است؛ اما هر جای دنیا که باشید برای استفاده از حداکثر قدرت کاراکتر خود باید ان را تجهیز کنید. اگرچه به صورت رایگان نیز می توان تجهیزات قابل توجهی به دست آورد،  اما هیچ از آنها مثل تجهیزاتی نیست که با خرید جم فری فایر تهیه می کنید.

اگر به فروشگاه بازی فری فایر مراجعه کنید،  انواعی از تجهیزات و اسلحه ها را مشاهده می کنید که تنها با استفاده از جم فری فایر قابل تهیه هستند. بازیکنان می بایست به تناسب مرحله بازی و سطح حریفان خود این تجهیزات را تهیه کنند و کسانی که جم بیشتری دارند قطعا تجهیزات حرفه ای تری را نیز تهیه می کنند. جم فری فایر ارزان که در سایتی مثل آسان جم قابل تهیه است به شما کمک می کند با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت کنید و سطح حرفه ای تری پیدا کنید.

مزایای خرید جم فری فایر

قبل از اینکه به نحوه خرید جم فری فایر بپردازیم، بهتر است با برخی از مهم ترین مزایای خرید آن آشنا شویم:

  • خرید انواع اسکین، لباس و پوشش های متنوع برای کاراکترهای مورد علاقه
  • حرفه ای به نظر رسیدن اکانت در نظر سایر رقبا
  • خرید پت یا حیوان خانگی به همراه کاراکتر به منظور ارتقا مهارت های آن
  • امکان استفاده از ماموریت های قفل شده و جوایز متعدد آنها
  • ارتقا سطح تجهیزات و خرید اسلحه های سطح بالا
  • سرمایه گذاری روی اکانت و افزایش قیمت آن در هنگام فروش

بنابراین جم فری فایر کاربردهای زیادی در این بازی داشته و اگر بازیکنان می توانند استفاده های مختلفی از آن داشته باشند. اگر به سایت جم فری فایر مراجعه کنید متوجه می شوید که بسته های متنوعی برای ارائه وجود دارند. هر یک از این بسته ها برای تهیه بخشی از امکاناتی که گفتیم قابل استفاده است؛  بنابراین اگر قصد خرید جم دارید حتما باید به تعداد مورد نیاز خود و همچنین تناسب بسته مورد نظر با آن توجه کنید.

خرید مستقیم و راحت جم فری فایر فقط با آیدی

نحوه خرید جم فری فایر

در فروشگاه فری فایر انواعی از تجهیزات،  اسکین ها، کاراکترها و سلاح های جنگی وجود دارد که برای خرید سریع آنها باید حجم مشخصی از جم را پرداخت کنید. در برخی موارد جم فری فایر به صورت جایزه به بازیکن داده می شود اما برای خرید تمام تجهیزات لازم کافی نیست. اگر قصد خرید جم فری فایر را دارید، باید بدانید که دو روش متداول برای آن وجود دارد:

خرید جم فری فایر با آیدی که در آن لازم است شماره آیدی خود را که نام کاربری تان است به سایت اعلام کنید؛ خرید از این طریق سرعت شارژ بالایی داشته و به راحتی انجام می شود. خرید جم فری فایر به این طریق نه تنها از امنیت بیشتری برخوردار است، بلکه راحتی و سرعت بیشتری نیز دارد. البته این روش نسبتا کمی گران تر است.

خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت مثل جیمیل و فیسبوک دومین روش خرید است. این روش به دلیل در اختیار قرار دادن رمز جیمیل ریسک امنیتی داشته و می تواند برای افرادی که از یک ایمیل حساس استفاده می کنند دشوار باشد. این روش معمولا هزینه پایین تری داشته اما از امنیت کافی برخوردار نیست.

بهترین سایت جم فری فایر

جم فری فایر به عنوان یک پول درون برنامه ای برای تجهیز کاراکترها و کاربران ضروری است. برای اینکه بتوانید جم فری فایر ارزان را به راحتی و با حجم مورد نظرتان خریداری کنید،  لازم است از طریق یک سایت معتبر اقدام کنید. با این کار نه تنها کار شما راحت تر خواهد بود بلکه با امنیت بیشتر می توانید جم فری فایر خریداری کنید. سایت آسان جم یکی از بهترین فروشگاه های خرید ارز درون برنامه ای بازی های مختلف مثل فری فایر است که بسته های متنوع را با تخفیف های قابل توجه عرضه می کند.

از آنجایی که خرید جم به صورت مستقیم از سایت گارنا به دلیل تحریم های وضع شده علیه ایران امکانپذیر نیست،  برای خرید جم چاره ای جز انتخاب یک سایت خوب نیست. سایت آسان جم با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و مجوز رسمی از وزارت صنعت،  خیال شما را از هر لحاظ آسوده می کند. همچنین شما می توانید در ایونت های مختلف از تخفیفات فوق العاده این سایت برای خرید جم فری فایر بهره مند شوید. علاوه بر این امکان خرید جم فری فایر با ایدی و با سرعت بالا برای کاربران در این سایت وجود دارد.

خرید مستقیم و راحت جم فری فایر فقط با آیدی

قیمت جم فری فایر

قیمت جم فری فایر به صورت جهانی و طبق اعلام شرکت گارنا ثابت است؛  اما به دلیل نوسانات دلار و خرید دلاری سایت ها، قیمت آن در سایت های ایران با تغییر همراه است. باید توجه داشته باشید که تفاوت قیمت در سایت های مختلف نیز وجود دارد و نمی توان انتظار داشت قیمت جم فری فایر در سایت های مختلف یکسان باشد. قیمت بسته های مختلف جم بر اساس حجم آنها متفاوت است و هر چقدر حجم بسته افزایش یابد قیمت آن نیز به صرفه تر خواهد بود.

بسیاری از سایت ها ممکن است قیمت های بسیار ارزانی را برای ارائه جم فری فایر پیشنهاد کنند که اصلا منطقی نیست؛ چرا که خود سایت نیز باید جم را از منابع خارجی تهیه کند و پول پرداخت کند. بنابراین بهتر است در دام سودجویان نیفتید و برای خرید جم فری فایر ارزان وسوسه نشوید. البته می توانید با مراجعه به سایت آسان جم از تخفیفات این سایت استفاده کرده و یک خرید کاملا مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کد خبر: ۲۳۳٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر محمد ستوده IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      الماس