۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر در قم انجام شد/ کمبود زیرساخت‌های گردشگری
از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین؛

یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر در قم انجام شد/ کمبود زیرساخت‌های گردشگری

قم- شاهچراغی، استاندار قم با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر در قم ثبت شده است، گفت: طی این مدت آمار حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش بازار، سیدمحمد تقی شاهچراغی روز جمعه در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم بیان کرد: ورودی و خروجی خودروها در محورهای مواصلاتی قم از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین ماه جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود در سال جاری نقاط حادثه خیز باقی مانده در محورهای مواصلاتی استان اصلاح شود، تصریح کرد: در کنار رفع نقاط حادثه خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.

استاندار قم با اشاره به خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم نیز گفت: بدلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی هماهنگی‌های مطلوبی از چندماه گذشته شکل گرفته و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

شاهچرغی با تأکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در قم، یادآور شد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha